Aviseringar
Rensa alla

LSD, hur kände ni er ?


Ämnesstartare

Kråkslott:

För ungt för syra kanske. Men inte i övrigt.

Jo, droger är extra farligt under den tid kroppen utvecklas och kroppen har inte på långa vägar färdigutvecklats när man är 16år. Det går för alkohol såväl som syra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okeej ska tänka på de, men va fan fyller 18 om 1,5 år -.-,
pallar ju inte direkt att vänta så länge...
men finns de ingen annan drog som jag kan ta ? , eftersom jag inte ska ta LSD ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu när du redan är lite halvkorkad och inte kan stava så har du ju inte råd att avvara några hjärnceller övht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flugsvamp, Alvedon, kaffe.


   
SvaraCitera

Åtta:

Om en moderator råkar på att läsa det och känner sig i form att ta itu med det, kanske.

Rent hypotetiskt alltså.

Mhm, okej.

ungdom94:

pallar ju inte direkt att vänta så länge...
men finns de ingen annan drog som jag kan ta ? , eftersom jag inte ska ta LSD ...

Varför vill du så gärna ta droger? Håll dig till alkohol.


   
SvaraCitera
KoerV

Varför ska du ta de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Varför vill du så gärna ta droger? Håll dig till alkohol.

Lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tröttnat på alkohol...
hatar att dricka med folk i min egna ålder ! , dem blir liksom "fjortisfulla"eller håller på att dampa sig och sånt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera

ungdom94:

Jag bryr mig faktiskt inte om jag är 16 år eller 13 år.

om du mår psykiskt dåligt kanske du råkar ta livet av dig eller får en psykos eller nåt? Pröva inte va fan. Drick några cider ist som man brukar göra när man är 16. Droger är inte så häftigt. googla bilder på crack så får du se.


   
SvaraCitera

ungdom94:

hatar att dricka med folk i min egna ålder ! , dem blir liksom "fjortisfulla"eller håller på att dampa sig och sånt..

drick med äldre då? Menar du att du ska ta droger och vara med dina fjortisfyllokompisar så att du kan vara likadan och ligga i din egen spya och skrika?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle föreslå att du läser på erowid istället för att fråga på ett forum för ungdomar.

Och ja man hallucinerar som fan.


   
SvaraCitera

Roll on:

Lol.

[confused]

ungdom94:

tröttnat på alkohol...
hatar att dricka med folk i min egna ålder ! , dem blir liksom "fjortisfulla"eller håller på att dampa sig och sånt...

Du kommer inte framstå som något bättre av knark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okeej men jag har inte sagt att jag tycker det är häftigt med droger, det är bara gött o ta.


   
SvaraCitera