Aviseringar
Rensa alla

Lubrikation (färg)


qppq
 qppq
Ämnesstartare

Följde en diskussion i en annan tråd. Den handlade om lubrikation och vilken färg denna hade vanligen.

Några stog på sig och vägrade vika sig en tum, att var det inte genomskinligt så var det inte "fittsaft", utan flytning istället.

Min erfarenhet är, från de tjejer jag haft och sett vilken färg deras saft haft när de varit upphetsade, att det är vitt, typ som sperma.

Vilken färg har det våta på dig när du blir upphetsad?


   
Citera

tror sånt beror på vilken näring och sånt man får i sig. Det skiljer mkt och så från och till. 


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON:
tror sånt beror på vilken näring och sånt man får i sig. Det skiljer mkt och så från och till. 

Beror faktiskt på ägglossning Tumme upp


   
SvaraCitera

Party


   
SvaraCitera

Beror som time sa på ägglossningen, kring den tiden brukar sekretet (?) vara mer vitt, medan under själva ägglossningen närmare genomskinligt. Sedan kan en kvinna också ha spottings, mens eller liknande som gör det mer röd-aktigt..


   
SvaraCitera

019linnea: Sedan kan en kvinna också ha

lol undviker du att skriva "man" i det här sammanhanget eller Blink


   
SvaraCitera
time
 time

019linnea:
Beror som time sa på ägglossningen, kring den tiden brukar sekretet (?) vara mer vitt, medan under själva ägglossningen närmare genomskinligt. Sedan kan en kvinna också ha spottings, mens eller liknande som gör det mer röd-aktigt..

Säg gärna snippbärare, det är mer inkluderande! Alla kvinnor har inte mens (och alla kvinnor har inte snippa heller) Glad


   
SvaraCitera

time, herregud...


   
SvaraCitera

åh nej inkludering, vad händer härnäst? samma lön oavsett kön?? :S


   
SvaraCitera

Orkade inte vara detaljerad eller så "neutral" som möjligt. Har dock respekt för annat 🙂


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent: samma lön oavsett kön?? :S

det hände för längesedan Rullar ögonen


   
SvaraCitera

019linnea:
Orkade inte vara detaljerad eller så "neutral" som möjligt. Har dock respekt för annat 🙂

stå på dig linnea, låt dig inte bli mobbad av töntarna


   
SvaraCitera

du ska inte behöva göra disclaimers varenda gång du öppnar käften.

obs jag är inte nazist
obs jag är inte rasist
obs jag är inte socialdemokrat
obs jag är inte homofob
obs jag är inte transfob
obs jag är inte vegan
obs jag är inte handikappad
obs


   
SvaraCitera

Känner mig inte mobbad eller att de eller någon för den delen är töntar. Menar det jag säger när jag har respekt för annat helt enkelt


   
SvaraCitera
time
 time

019linnea:
Känner mig inte mobbad eller att de eller någon för den delen är töntar. Menar det jag säger när jag har respekt för annat helt enkelt

Nejnej, du behöver inte göra något, men det finns en hel del transpersoner på UM så tänkte att det kunde vara värt att tipsa.


   
SvaraCitera