Aviseringar
Rensa alla

Lucia vs. Matteprov


Ämnesstartare

Hela min klass missade Lucian idag för att vi skulle ha matteprov ist. Stackars lärare som inte ens kan hålla koll på när det är lucia^^.
Hela skolan förutom min klass var där, och fick sen fika och lektionerna inställda till halv 10 (lucian började 8).

Har min lärare rätt att göra så?[shake] Jag tycker Lucia är jättemysigt och älskar att titta på sånt och det är först efter jag har fått se ett luciatåg jag får min julkänsla.
Tänk om matteläraren har förstört min jul :O


   
Citera
Ämnesstartare

eh,knappast så att lucia är obligatoriskt att fira i skolan,däremot är matte obligatoriskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

knappast så att lucia är obligatoriskt att fira i skolan,däremot är matte obligatoriskt

Men nu valde ju skolan att faktist ha lucia och då borde vi fått gå på den [cry]


   
SvaraCitera

Finns ju verkligen väldigt mycket du kan göra åt saken såhär i efterhand. Du får väl glo på tv imorgon istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

Men nu valde ju skolan att faktist ha lucia och då borde vi fått gå på den

sluta bete dig som en unge,d är lucia varje år och d är ingenting att fira.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

Jag tycker Lucia är jättemysigt och älskar att titta på sånt och det är först efter jag har fått se ett luciatåg jag får min julkänsla.
Tänk om matteläraren har förstört min jul :O

gymnasiet är frivilligt, om du inte gillar det kan du hoppa av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Finns ju verkligen väldigt mycket du kan göra åt saken såhär i efterhand.

Det vet jag >.< Undrar bara om skolan har rätt att vägra mig det 😮

Tözen:

d är ingenting att fira.

Jag tycker att det är värt att fira 🙂 Och så ger det en så speciell känska som man bara kan få en gång om året


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

gymnasiet är frivilligt, om du inte gillar det kan du hoppa av

om jag inte hade gått i där hade jag ju inte fått se tåget ändå [surprised]


   
SvaraCitera

majsoo:

Det vet jag >.< Undrar bara om skolan har rätt att vägra mig det 😮

Jag antar att de har rätt att neka dig att gå och titta på ett luciatåg, ja. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

Jag tycker att det är värt att fira 🙂 Och så ger det en så speciell känska som man bara kan få en gång om året

okej,då ska alla som jobbar inte gå till jobbet bara för dom vill se luciatåg och få julkänsla då eller??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

om jag inte hade gått i där hade jag ju inte fått se tåget ändå

byt klass då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Jag antar att de har rätt att neka dig att gå och titta på ett luciatåg, ja.

Säkert? Så jag kan itne anmäla dom och få ut massa pengar som jag kan satsa på ett eget megastort tåg då? o.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

Har min lärare rätt att göra så?[shake] Jag tycker Lucia är jättemysigt och älskar att titta på sånt och det är först efter jag har fått se ett luciatåg jag får min julkänsla.
Tänk om matteläraren har förstört min jul :O

Så farligt är det inte, jag missade med avsikt våran Lucia. Som f.ö var en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

byt klass då

Nej för min klass är bäst <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåligt planerat, men nu blev det så inte mycket att göra åt.


   
SvaraCitera