Aviseringar
Rensa alla

Luktar banan


Ämnesstartare

ne, gör ej det men

Vilken tror ni luktar mest banan? Inte modifierad eller rutten banan

Den mest rosa heter 1) Strawberry Banana och den med långben heter 2) Banana Split

1429-100-0106.jpg1429-100-0018.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

finmatta: 2)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla bananer vi luktar idag är modifierade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch usch usch 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Alla bananer vi luktar idag är modifierade.

hahaha men ååå

Fingerprints:
Usch usch usch 

är inte det där lite off topic? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

hahaha men ååå
är inte det där lite off topic? 

Nä banan luktar usch 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Nä banan luktar usch 

okej svarade det på trådens fråga lr?
blir lite *vetejvad* för att ni raderar min fråga om vrf en aktiv tråd är aktiv, i den tråden. men sedan skriver du, som moderator, usch usch usch som om ngn ens ska ry sig om din åsikt

menar inget illa men vad får dig att tro att jag är mer intresserad av vad du tycker om hur bananer luktar än det jag frågat om i tråden?
vet att du ville dela med dig av din åsikt men bara undrar vad ni har för svar=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

okej svarade det på trådens fråga lr?
blir lite *vetejvad* för att ni raderar min fråga om vrf en aktiv tråd är aktiv, i den tråden. men sedan skriver du, som moderator, usch usch usch som om ngn ens ska ry sig om din åsikt

menar inget illa men vad får dig att tro att jag är mer intresserad av vad du tycker om hur bananer luktar än det jag frågat om i tråden?
vet att du ville dela med dig av din åsikt men bara undrar vad ni har för svar=)

Men det är väl skillnad på att skriva "jag tycker banan är äckligt " i en tråd om bananlukt än annan off topic om något helt orelaterat till trådämnet men ja det var väl dumt av mig. Det går jättebra att anmäla även moderatorer om du skulle känna för det så hanters det av de andra.  Vet inte vad som raderats som gjort dig så irriterad men ber om ursäkt om du tog illa upp för det jag skrev. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen är inte vi moderatorer underbarn som aldrig tramsar men som sagt det går super att använda anmälningsfunktionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: helt orelaterat till trådämnet

Är det irrelevant att fråga vrf en tråd är så populär? jag delar indirekt med mig av min åsikt om att tråden är helt ointressant för mig och antagligen för majoriteten av personerna på forumet, precis som du delar med dig av din åsikt om att banan luktar usch usch usch

Fingerprints: Det går jättebra att anmäla även moderatorer om du skulle känna för det så hanters det av de andra.

Nej, känner inte för det men såklart ska folk anta det för jag skriver en grej

har inte sagt att jag tkr något, har bara ifrågasatt era principer. ni verkar inte vara eniga..

Fingerprints: Vet inte vad som raderats som gjort dig så irriterad men ber om ursäkt om du tog illa upp för det jag skrev.

vem har sagt att jag är irriterad? är ej det. ställde en simpel fråga, är inte irriterad pga det

isf är jag irriterad varje gång jag frågar ngt & tkr ngt är ologiskt 

nej, tog inte illa upp. är väl mer synd om dig än mig om du plågas av lukten :p
är ej irriterad, är bara konkret & gulligullar ej för att bli omtyckt. ej läge för att bli omtyckt i den här diskussionen. men om det blir bättre av att låtsas/anta att jag försöker attackera dig, låt gå. bjuder på den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Sen är inte vi moderatorer underbarn som aldrig tramsar men som sagt det går super att använda anmälningsfunktionen.

handlar ej om att jag vill hämnas.
ställde en fråga & fick svar. du tyckte det var ganska off topic. ty för svaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Om TS  anmält något sådant  brukar vi respektera det och radera off topic.   

Vi är eniga när vi modererar sen kanske man inte alltid sköter sig exemplariskt i sitt agerande 24/7.

Du verkade irriterad, därför bad jag om ursäkt. Du behöver inte gulligulla 🙂 och nej tycker inte att du attackerat mig men tycker det är orimligt att tro att vi är exemplariska hela tiden bara för att vi är moderatorer.  Vi måste ju få vara användare och inte bara moderatorer -  och såklart hålla oss till samma regler som alla andra så om du känner att någon av oss betett sig illa går det att anmäla eller maila administration. Jag tramsade och det är jag villig att be om ursäkt för och ja det är asjobbigt att må illa av bananlukt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: et är orimligt att tro att vi är exemplariska

har inte trott det.
1) ville veta om du tyckte det var off topic
2) du tycker det
3) ta bort ditt inlägg då
typ sådär
men det bir väl ej borttaget för du är mer omtyckt än jag! så tror jag, ärligt talat & nej, som du förstått nu, är ej irriterad. har bara tankar & åsikter

Fingerprints: Vi måste ju få vara användare och inte bara moderatorer

ja

Fingerprints: Om TS  anmält något sådant  brukar vi respektera det och radera off topic.

Okej men hade ngn ens anmält mitt inlägg i blöjtråden? känns som ni verkligen bagatelliserar det... & det får det att verka som att jag gör en stor grej av det. Bryr mig inte om mitt inlägg i blöjtråden men tkr att rätt ska vara rätt & tar man bort ngt som är mitt har jag rätt till att få veta vrf

det gynnar minst sagt er om jag får veta det, för då minskar sannolikheten/rsiken att det upprepas (sjklart)

Fingerprints: Jag tramsade och det är jag villig att be om ursäkt för och ja det är asjobbigt att må illa av bananlukt 🙁

Tkr faktsikt inte du tramsade. din åsikt är välkommen oavsett off topic lr ej men hade uppskattat svar ändå (men krävde/begärde ej, hade bara varit ett + liksom)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TS anmälde ditt inlägg, ja. Annars hade det troligen inte raderats. Och vi handlar efter våra regler,  inte efter vem som är anmäld. Känner vi att vi har för stark relation till en användare vi ska moderera ger vi över anmälan till någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: TS anmälde ditt inlägg, ja.

är det säkert? för har upptäckt ett par inlägg som var minst lika irrelevanta som mitt var & de är kvar

men aja, w-e

Fingerprints: Känner vi att vi har för stark relation till en användare vi ska moderera ger vi över anmälan till någon annan.

bra att inte befinna sig i en jävsituation 


   
SvaraCitera