Aviseringar
Rensa alla

Luktar väldigt mycket i underlivet, normalt?


Ämnesstartare

Hej!
Det är såhär, att jag har alltid tyckt att jag luktar väldigt mycket där nere.
Jag hade läst att det inte är bra att tvätta underlivet med shampoo, men jag började göra det för ca en månad sen, men jag luktar fortfarande lika mycket.
När jag och min pojkvän har samlag och när han tar ut fingrarna från mig, efter att ha varit där inne ett tag, så sitter lukten kvar på hans fingrar ca 1-2 dagar efteråt, även om han tvättar med tvål direkt efter samlaget.
Är det normalt att lukta så?
Eller det kan vara någon svampinfektion eller liknande?

Det är ju lixom pinsamt att han ska gå runder o lukta om finrarna 1-2 dagar efter varje gång vi har haft samlag...


   
Citera
Ämnesetiketter

Luktar det äckligt eller bara starkt? Kan vara nice med en fitta som verkligen luktar fitta. =)


   
SvaraCitera

amaziing:

Jag hade läst att det inte är bra att tvätta underlivet med shampoo, men jag började göra det för ca en månad sen, men jag luktar fortfarande lika mycket.

Sluta med det.


   
SvaraCitera

Gå till en ungdomsmottagning.


   
SvaraCitera

Det låter som du har obalans i underlivet. Jag tycker du ska besöka en ungdomsmottagning och kolla upp det, men det låter somt sagt bara som att du har ett lågt PH i underlivet. Ingen större fara, behandlas oftast med kräm eller vagitorier.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Skaffa nagelborste [sad]

Nämen du ska absolut inte använda schampoo till underlivet. Schampoo är endast till för håret på huvudet.
Till underlivet kan du använda olja, intimtvål eller bara ljummet vatten.


   
SvaraCitera