Aviseringar
Rensa alla

lumpen - vad gör en amfibiesoldat?


Ämnesstartare

tja alla lumpen vänliga.. jag fick ett brev om att jag skulle mönstra för ett par veckor sen. Jag hade tänkt bli amifibiesoldat, vad gör en sådan och finns det fler inriktningar inom amfibie grejset?


   
Citera

Bort sig.. Övar nakna och vådaskjuter andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

key.. haha.. något mer intressant jag bör veta?


   
SvaraCitera

amfibiesoldater målas som ödlor och biter fiendetrupper.


   
SvaraCitera

Kom till Lv6 istället, där tränas riktiga soldater [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är "Lv6"?


   
SvaraCitera

det låter som lumpens motsvarighet på triathlon typ. fast jag gissar bara.


   
SvaraCitera

Gillar faktumet att ingen citerat nån än. Solipsist-internet ftw!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Kom till Lv6 istället, där tränas riktiga soldater

men vad är Lv6?


   
SvaraCitera

Amfibiesoldat, alltså vadå? Amfskytt typ? Vad jag vet så kommer du tjänstgöra med kustjägare på Sverige sämsta regemente, nämligen Amf1 i Berga. Jag är posterad där själv nu, så jag vet =) Men dom är mer eller mindre djur och kastar bajs på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobzii:

Amfibiesoldat, alltså vadå? Amfskytt typ? Vad jag vet så kommer du tjänstgöra med kustjägare på Sverige sämsta regemente, nämligen Amf1 i Berga. Jag är posterad där själv nu, så jag vet =) Men dom är mer eller mindre djur och kastar bajs på varandra.

coolt!! måste man ha ett psyke av stål.. typ genomlidit bortgång av föräldrar eller skilsmässor? slagen av farsan


   
SvaraCitera

yakoue:

coolt!! måste man ha ett psyke av stål.. typ genomlidit bortgång av föräldrar eller skilsmässor? slagen av farsan

Haha, det vet jag inte... alltså, amfibie soldater, vad jag vet, känner sig mindre värda gentemot kustjägarna eftersom dom är mycket hårdare.

http://www.lumpen.nu/Lumpen/

Kolla där efter utbildningarna. Finns mycket coolt man kan göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De tar varandra i 2an, hela dagarna.


   
SvaraCitera

Varför vill du bli amfibiesoldat om du inte ens vet vad de gör? [shake]


   
SvaraCitera

Amfibiesoldater skjuter och bomber stället efter att kustjägarna är klara med spaningen??


   
SvaraCitera