Aviseringar
Rensa alla

Lunchpengar för Praktiken


Ämnesstartare

Hej! Nu är det så att jag har varit på praktik innan sommarlovet, jag var där i 40 dagar, för att jag ville gå om 1an för att det blev alldeles jättefail, fick ju studiebidrag och så men fick inga lunchpengar, så jag fick fixa mat själv, så nu undrar jag hur det funkar med lunchpengarna?

Kan man kräva av skolan vad man ska ha på något sätt? Det är ju några hundra som sa poff dem dagarna, min praktik...err...lärare pratade lite om detta med lunchpengar men förstod inte så mycket, så jag tänkte fråga här där folk kanske har någon aning och man kanske kan få lite tips?

Och...jag fick gå om! [censur]


   
Citera

Jonatanzor:

Och...jag fick gå om!

Bara för att du ville eller för att du var tvungen pga Ig på kärnämnen?

Och ang din fråga, jag vet inte [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Bara för att du ville eller för att du var tvungen pga Ig på kärnämnen?

Jag kom ju in från början, men jag blev så skoltrött att jag helt enkelt inte ville gå dit mera... [tard]


   
SvaraCitera

Jonatanzor:

Jag kom ju in från början, men jag blev så skoltrött att jag helt enkelt inte ville gå dit mera...

Okej, så du måste gå om?. Man kan väl inte bara gå om för att man vill [tard]


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Man kan väl inte bara gå om för att man vill [tard]

Han sa ju att han inte orkade gå dit mer. Då måste han ju gå om eftersom han antagligen missade jävligt mycket.[rolleyes]


   
SvaraCitera

emery:

Han sa ju att han inte orkade gå dit mer. Då måste han ju gå om eftersom han antagligen missade jävligt mycket

Aa men blev bara förrvirrad av de första inlägget :P. Men man brukar kunna gå på sommarskola och han skrev praktik, tänke att det kanske var de han mena. [zzz]

..dessutom är jag trött [ops]


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Aa men blev bara förrvirrad av de första inlägget :P. Men man brukar kunna gå på sommarskola och han skrev praktik, tänke att det kanske var de han mena. [zzz]

..dessutom är jag trött [ops]

K 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera