Aviseringar
Rensa alla

Lura pojkvännen att göra dig med barn? O_o


loita
Ämnesstartare

sitter här hemma i soffan och har bäddat ner mig med täcke, te, tv och härliga Solo tidningen och jag tror jag tappar hakan av vad jag läste för insändare.... ska dela med mig av dårskapen.

Fråga: Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart fem år och jag har velat ha barn de tre senaste åren, en önskan som han tyvärr inte delar.
Jag vet att han skulle bli en underbar pappa, men så fort jag tar upp ämnet säger han att han vill vänta ett par år.
Nu har jag slutat ta mina P-piller i smyg för att bli gravid efter att ha läst rapporter om att kvinnor har svårare att få barn ju äldre de blir.
Jag tycker han borde respektera mina mammadrömmar.
Gör jag fel?

Asså allvarligt den här tjejen måste ju vara rubbad? [censur] hur fan tror hon hennes kille ska reagera då? är man inte redo så är man inte....
Tycker verkligen detta var toppen av dumhet för idag...
Vad säger ni om de här, skulle nån tjej här kunna göra samma sak? [tard] Vad skulle ni killar göra om ni fick reda på detta om ni var denna kille? [surprised]


   
Citera

[chocked]


   
SvaraCitera

[surprised] .. sjukt dålig stil ifall hon verkligen kommer lura honom och bli gravid.[confused]

Om hon nu jätte gärna vill bli mamma kan hon allt dumpa honom, skaffa en ny pojkvän som delar hennes drömmar vid samma tidpunkt, och skaffa barn med han.[n]


   
SvaraCitera

Killen blir ÄGD [cool]


   
SvaraCitera

det där är så jävla fel


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

.. sjukt dålig stil ifall hon verkligen kommer lura honom och bli gravid.

Om hon nu jätte gärna vill bli mamma kan hon allt dumpa honom, skaffa en ny pojkvän som delar hennes drömmar vid samma tidpunkt, och skaffa barn med han

ja hon skriver ju att hon har slutat så hon kanske redan är gravid, förhoppningsvis lyssnade hon på deras svar och slutar med dumheterna,
men de där publiceras ju en tid efter de sänts in så de har väll gott et tag nu då hon knullat utan p-piller [censur][censur]

Mooderkakan:

Killen blir ÄGD

han blir inte ägd han blir lurad til lett stort ansvar han inte är redo för eller vill ha [cute]


   
SvaraCitera

Aldrig, vill inte ens ha barn


   
SvaraCitera

Haha. Idiot. Skulle inte vilja ha henne som mamma.


   
SvaraCitera

loita:

ja hon skriver ju att hon har slutat så hon kanske redan är gravid, förhoppningsvis lyssnade hon på deras svar och slutar med dumheterna,
men de där publiceras ju en tid efter de sänts in så de har väll gott et tag nu då hon knullat utan p-piller

Så jävla respektlöst! Idiot kärring e hon.
Hoppas iaf att hon inte är gravid, eller att han har blivit "mogen" och vill bli pappa ändå.


   
SvaraCitera

hahahha


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

Oväntad:

Haha. Idiot. Skulle inte vilja ha henne som mamma.

Ennu värre att ha henne som flickvän, fast aa, hej mamma hur bestämde ni att skaffa barn? Ehm jag lurade din pappa... de är därför han övergav dig [rolleyes]

Pepparkaksgubbe:

Så jävla respektlöst! Idiot kärring e hon.
Hoppas iaf att hon inte är gravid, eller att han har blivit "mogen" och vill bli pappa ändå.

Mm de är så stört så de finns inte, och de känns endå som hon måste vara rätt gammal då hon oroar sig för sin biologiska klocka, hur kan man då vara så himla korkad i en sån stor förändring i hennes och hennes pojkväns liv?
Hoppas hon inte är gravid även om han är mogen, hon förtjänar inte barn!


   
SvaraCitera

loita:

han blir inte ägd han blir lurad til lett stort ansvar han inte är redo för eller vill ha [cute]

aah samma sak


   
SvaraCitera

loita:

Asså allvarligt den här tjejen måste ju vara rubbad?

Ja.

loita:

Vad skulle ni killar göra om ni fick reda på detta om ni var denna kille?

Bli förvånad.


   
SvaraCitera

loita:

Ennu värre att ha henne som flickvän, fast aa, hej mamma hur bestämde ni att skaffa barn? Ehm jag lurade din pappa... de är därför han övergav dig [rolleyes]

En mamma är man dömd att leva med väldigt länge.


   
SvaraCitera

OF 5:

det där är så jävla fel


   
SvaraCitera