Aviseringar
Rensa alla

Lyckliga killar


Ämnesstartare

har den senaste tiden upptäckt att jag blir väldigt attraherad av lyckliga människor. killar och tjejer som utstrålar genuin lycka - inte bara en fake positiv inställning. när man ser på någons leende att han verkligen är lycklig. är svårt att hitta dem. har bara hittat 2 och den ena är på msn.

dock är grejen den att tidigare var jag nog mer attraherad av ganska tysta sorgsna pojkar. varför har det förändrats? vad tyder det på? [shake]


   
Citera
Ämnesstartare

att du har en sundare inställning till förhållanden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

varför har det förändrats?

Du kanske helt plötsligt blev värsta happy child och inte kunde stå ut med alla bistra, sorgsna typer som hankar oss fram genom livet med böjd rygg och med mycket pust och stön..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

där väll bra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Du kanske helt plötsligt blev värsta happy child och inte kunde stå ut med alla bistra, sorgsna typer som hankar oss fram genom livet med böjd rygg och med mycket pust och stön..?

jag har varit och är en sådan typ fortfarande. därför det känns lite förvirrande :S och jag hade inte direkt kontakt med några sorgsna typer tidigare heller, men jag undrar om jag inte störde mig på "lyckliga" människor mer då. eller nej, jag tror ärligt talat inte att jag hade upptäckt att det finns så lyckliga människor. jag har nog alltid bedömt lycka utifrån andra kriterier än faktisk genuin lycka som strålar ut från en människa vare sig han/hon egentligen har det bra eller ej. tror jag kom på varför heh [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag har nog alltid bedömt lycka utifrån andra kriterier än faktisk genuin lycka som strålar ut från en människa vare sig han/hon egentligen har det bra eller ej. tror jag kom på varför heh

Nice, där har du svaret [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Nice, där har du svaret

:]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somnåntingnånting:

har bara hittat 2 och den ena är på msn

... [tard] konstigaste och mest omotiverade mening jag läst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

... konstigaste och mest omotiverade mening jag läst

har märkt att du skriver negativa saker om mig i diverse olika trådar. jag vet att du inte gillar mig, obviously. något mer du vill? är inte direkt så att jag bryr mig om ngt freak ogillar mig så du kanske skulle försöka ta ut din ilska på ngt annat [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

har märkt att du skriver negativa saker om mig i diverse olika trådar

uh, jag vet [sad] ne tar tillbaks förlåt känner liksom ej dej [sad] men du skriver konstigt ibland [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

väldigt attraherad av lyckliga människor

känner igen det där. blev attraherad av en tjej som va lycklig hela tiden i skolan typ. men hon va egetnligen inte speciellt snygg. hade inget speciellt iaf.

och när jag skratta så märkte jag att flera tjejer titta på mig. och en av dessa började till o med att stöta på mig.

har iof fått höra att jag har ett fint leende.

men det skumma är det jag märkte senast. när jag skratta genuint så har två personer från min gamla skola stannat upp. det var typ som om min glädje överröstade deras glädje. efter det har den ena börjat titta på mig oftare. vid konstiga tillfällen. den andra var min lärare, och jag kunde inte ha lika stor koll på honom.


   
SvaraCitera

Japp vi lyckliga har det bättre helt enkelt 🙂 men alla har sina dåliga tider mer lr mindre!

Lyckatill! ;D

Skål[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojojoj:

vi lyckliga har det bättre

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

det var typ som om min glädje överröstade deras glädje. efter det har den ena börjat titta på mig oftare.

intressant! tycker verkligen det är härligt med lyckliga snälla människor. och det förvånar mig även att jag reagerade så starkt på han på msn. vi har ju aldrig ens träffats men när vi camade och jag såg hans leende och skratt var det som att ngn ruskade om mig. jag blev så oerhört påverkad för jag hade verkligen aldrig sett ngn se så lycklig ut förut. är så svårt att beskriva men det är oerhört stor skillnad på honom och människor i skolan som också är positiva och glada. [shake]

Ojojoj:

Lyckatill! ;D

det samma med.. allt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske helt enkelt inte orkar med sorgsna människor :/


   
SvaraCitera