Aviseringar
Rensa alla

Lycksele


Ämnesstartare

Skriv här: om du bor i Lycksele, om du ska dit;eller om du helt enkelt bara vill skriva om Lycksele eller människorna som bor där!


   
Citera
Ämnesstartare

PS. Om du/ni vet nån som bor i Lycksele så skicka gärna ett meddelande till mig privat osv. Ka ske känner hen


   
SvaraCitera

Jag bor här och jag vill så gärna lära känna ännu fler människor. Spelar ingen roll om du är 15, 25 eller 80 år gammal. Du kan vara vem som helst men ändå kan man ha mycket gemensamt. En himla trevlig stad med en massa härliga människor. Känns verkligen kul att bo här då man är ung!


   
SvaraCitera

Bland det roligaste är ju skolavslutningskvällen samt Motorveckan i mitt tycke. Vad säger du Kalixtus02?

En härlig promenad i Sverigeleden en är ju inte fel det heller. Lycksele är en vacker stad.


   
SvaraCitera

Har passerat genom Lycksele rätt många gånger. Helt ok ställe


   
SvaraCitera

Har varit där några gånger 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Har passerat genom Lycksele rätt många gånger. Helt ok ställe

Tack... det är där det stinker alltså ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LyckseleKid:
Bland det roligaste är ju skolavslutningskvällen samt Motorveckan i mitt tycke. Vad säger du Kalixtus02?

En härlig promenad i Sverigeleden en är ju inte fel det heller. Lycksele är en vacker stad.

Motorveckan o sommarjobba typ. Inge sol o strand för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Har varit där några gånger 

Vad tycks?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LyckseleKid:
Jag bor här och jag vill så gärna lära känna ännu fler människor. Spelar ingen roll om du är 15, 25 eller 80 år gammal. Du kan vara vem som helst men ändå kan man ha mycket gemensamt. En himla trevlig stad med en massa härliga människor. Känns verkligen kul att bo här då man är ung!

Vilket område av staden?


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Vad tycks?

Helt ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:

Helt ok.

Ok

Helt


   
SvaraCitera

Jag va å kampa där en gång, är ju som stockholm.
Gilla inte Lycksele, alldeles för stort, glesbygd eller inge enligt mig.


   
SvaraCitera