Aviseringar
Rensa alla

Lyssna på ljud klippet


Ämnesstartare

Lyssna på ljud klippet när tjejen ringer upp killen och säger hon är med barn. Riktigt vidrig person den killen.

http://cha.bloggspace.se/908351/Jag-ar-med-barn/

Vad tycker ni hon skall göra skall hon göra abort för vem vill ha en farsa som honom? Eller skall man trotsa den killen ?

Läs kommentarerna på bloggen med.


   
Citera
Ämnesstartare

duktig kille det där ... vilket offer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man undrar ju va fan han tänker när han säger.

"Jag sa... nä shit hehe de är du inte alls de du är ju ba 25 år. "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är vad bruden har gjort som har utlöst en sån reaktion hos killen.De måste ha gnabbats rätt rejält innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Frågan är vad bruden har gjort som har utlöst en sån reaktion hos killen.De måste ha gnabbats rätt rejält innan.

Eftersom han verkar så lugn och kall tycker jag det mer verkar som han är helt psycho.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Eftersom han verkar så lugn och kall tycker jag det mer verkar som han är helt psycho.

Jag tycker också han verkar psycho.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar helt dum i huvudet. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Eftersom han verkar så lugn och kall tycker jag det mer verkar som han är helt psycho

ack du är ung du... tjejer kan vara ruskigt manipulativa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

ack du är ung du... tjejer kan vara ruskigt manipulativa

Kanske det kanske. Men det känns ändå inte som en man med alla hästar i stallet skulle säga något sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Kanske det kanske. Men det känns ändå inte som en man med alla hästar i stallet skulle säga något sådant.

nej, men möjligheten finns ju att hon har betett sig lika svinigt när inspelningsapparaten var avstängd, och sedan använder hon hans taskiga attityd emot honom och framstår själv som guds bästa barn

inte ett otänkbart scenario iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

nej, men möjligheten finns ju att hon har betett sig lika svinigt när inspelningsapparaten var avstängd, och sedan använder hon hans taskiga attityd emot honom och framstår själv som guds bästa barn

det är mycket möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

nej, men möjligheten finns ju att hon har betett sig lika svinigt när inspelningsapparaten var avstängd, och sedan använder hon hans taskiga attityd emot honom och framstår själv som guds bästa barn

inte ett otänkbart scenario iaf

Inte helt, hon verkar ta det ganska lungt också, nästan som hon skulle vara en sådan där kallafakta-intervjuare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exakt sån ska man vara! är fan rätt.. kvinnor ska fan göra abort ifall mannen vill.


   
SvaraCitera

Asshole[mad]


   
SvaraCitera

haha hör man inte henne tända en cigarett i bakgrunden? nice morsa


   
SvaraCitera