Aviseringar
Rensa alla

Lyssna på samma musik/låt hela tiden?


Ämnesstartare

I dagar, veckor, månader? Har det hänt?


   
Citera
Ämnesetiketter

inte samma låt i mer än på sin höjd någon dag. samma album i princip konstant i någon månad har dock hänt. tigermilk av belle and sebastian är återfallsförbrytare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men sen kan du lyssna på den låten igen efter typ några dagar eller?

 

Leijonsparf: inte samma låt i mer än på sin höjd någon dag. samma album i princip konstant i någon månad har dock hänt. tigermilk av belle and sebastian är återfallsförbrytare.


   
SvaraCitera

några dagar med samma låt nästan konstant har väl hänt. det brukar oftast vara när jag mår dåligt.


   
SvaraCitera

together:
Men sen kan du lyssna på den låten igen efter typ några dagar eller?

 

har missbrukat det albumet på liknande sätt i några år nu, med jämna mellanrum. så jo, det kan man väl säga.


   
SvaraCitera

Jadå, det händer mig ofta.


   
SvaraCitera

Nej, gillar inte att lyssna sönder musik.


   
SvaraCitera

Jag kan. Har lyssnat på Labyrint - Välkommen hem från september och gillar den fortfarande...


   
SvaraCitera

Det högsta har väl varit en vecka elr nått sånt.


   
SvaraCitera

Det är klart det blir så upptäcker man något görbra så köttar man ju det verket till förbannelse.


   
SvaraCitera
seasaw

+1

df rqp: några dagar med samma låt nästan konstant har väl hänt. det brukar oftast vara när jag mår dåligt.

aldrig reflekterat över det tidigare, men så är det för mig!


   
SvaraCitera

Hänt rätt ofta. Men jag lyssnar inte på musik lika ofta längre, så det var ett tag sen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot: Hänt rätt ofta. Men jag lyssnar inte på musik lika ofta längre, så det var ett tag sen...

Hur överlever du?? 😛


   
SvaraCitera

together:

Hur överlever du?? 😛

kanske lyssnar på indie rock o sånt iställe


   
SvaraCitera

ha ha ha ha


   
SvaraCitera