Aviseringar
Rensa alla

Lyssnar på radio...


Ämnesstartare

De pratar lite om ungdomar.se [wink][wink][wink][wink]


Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vad säger de?!


Ämnesstartare

pratar dom bra om UM? eller är det bara kritik som yttras?[surprised]


Ämnesstartare

Pratar de om mig? [blush]


Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

pratar dom bra om UM? eller är det bara kritik som yttras?

Tja [wink]


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

vad säger de?!

"om googlar på ungdomsmottagningen som är kopplat till statlig vårdinstans så kommer man till exempel in på ungdomar.se som tidigare kallade sig en internetbaserad version av ungdomsmottagningen, nu har de bytt till sveriges största informationssajt om hälsa och välmående. Om man kollar upp det så är det asså ett privat företag som ligger bakom det".

Paranormal_Cannabis:

pratar dom bra om UM? eller är det bara kritik som yttras?

Nä, de pratar om p-piller för män [crazy]

Liebestraum:

Pratar de om mig?

Det tror jag inte [sad]


Vilken kanal? 😀 Vilket program?


När var det nu, som denna personen som vad med i någon form av dokussåpa grät ut i tidningen om en tråd om henne som skapats här? [crazy] Minns att det var Dräparen som skapade tråden.


Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Vilken kanal? 😀 Vilket program?

http://catchup.radio1.se/catchup_radio.php?id=2414&category=32&type=audio


Ämnesstartare

Nintendo:

"om googlar på ungdomsmottagningen som är kopplat till statlig vårdinstans så kommer man till exempel in på ungdomar.se

nt ja


Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

När var det nu, som denna personen som vad med i någon form av dokussåpa grät ut i tidningen om en tråd om henne som skapats här? Minns att det var Dräparen som skapade tråden.

2008, Idol, Loulou.

Edit: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=238301&page=1
http://www.expressen.se/noje/idol/1.1328904/loulou-mobbas-brot-ihop



Nintendo:

ou

Mäh, så gör vi det samtidigt.


Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, de pratar om p-piller för män

haha ok[crazy]


Ämnesstartare

Vilket värdelöst program, de hade ju fel hela tiden [mad]

Blev lite ledsen när jag läste om Loulou dock men fattar inte hur hon kunde tro att maxwinner var seriös gällande hitler [shake]