Aviseringar
Rensa alla

Må bättre psykiskt


Tickstart:

Varför tror du fysiska övningar hjälper? :s

Det gör dom, iaf mig. Kvällspromenader, när det är mörkt, helt tyst ute, typ mitt i natten - underbart. Speciellt när det är fullmåne, det är skönt att stirra ut i rymden!


   
SvaraCitera

Yogi:

Det gör dom, iaf mig. Kvällspromenader, när det är mörkt, helt tyst ute, typ mitt i natten - underbart. Speciellt när det är fullmåne, det är skönt att stirra ut i rymden!

Ja, exakt. Så underbart < 3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Det gör dom, iaf mig.

Näh, matematik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ja men man kan träna fysiskt.. Och man kan träna psykiskt

tränar man fysiskt mår man bättre även psykiskt.

Natha_tha_fighter:

jag är mer nöjd med mitt liv.

härligt[love]

Natha_tha_fighter:

Men du ska inte ge upp!

jag försöker verkligen att inte göra det, men efter att man försökt så många ggr börjar man tvivla tillslut.

Yogi:

Det gör dom, iaf mig. Kvällspromenader, när det är mörkt, helt tyst ute, typ mitt i natten - underbart. Speciellt när det är fullmåne, det är skönt att stirra ut i rymden!

åh jag älskar hur du beskriver det där. 🙂


   
SvaraCitera

Palett:

åh jag älskar hur du beskriver det där. 🙂

[smile]


   
SvaraCitera

Palett:

jag försöker verkligen att inte göra det, men efter att man försökt så många ggr börjar man tvivla tillslut.

Jag förstår det, men ge inte upp, låt det ta sin tid och tänk possetivt. Man kan påverka mer med bara tanken än vad man tror, det är faktiskt ganska häftigt att se 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yoga, och du kan slappna av till musik på kvällen t.ex ligga på golvet och slappna av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Natha_tha_fighter:

Jag förstår det, men ge inte upp, låt det ta sin tid och tänk possetivt. Man kan påverka mer med bara tanken än vad man tror, det är faktiskt ganska häftigt att se 😛

jag ska inte ge upp<3

make me_Atomic:

Yoga, och du kan slappna av till musik på kvällen t.ex ligga på golvet och slappna av

låter skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yoga, eller meditering? ^^


   
SvaraCitera
kachin

Egentligen tror jag vad som helst där du bara rör på dig och anstränger dig lite är bra. Själv kan jag må helt piss under en hel dag, sedan går jag ut och springer en halvtimme och mår toppen efteråt. Endorfiner. [love] Sen har jag märkt att jag är piggare allmänt och så nu när jag tränar regelbundet, än för 3-4 år sedan då jag inte tränade alls..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

låter skönt

ja 🙂 Men allra bäst är nog att på ett yoga pass och vara med flera gånger så man får något ut av sin träning och lär si g att slappna av mer.


   
SvaraCitera
elinc

Mental träning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lagom mkt motion och hälsosam mat är nycklen till välbefinnade 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Egentligen tror jag vad som helst där du bara rör på dig och anstränger dig lite är bra.

Jag med. För mig handlar det väldigt om att vara med i en gemenskap, typ kämpa i ett lag eller nåt:) Jag har faktiskt skrivet ett mail till "korpen sthlm, " och beställt en katalog.

För mig är det såhär, att efter skolan gör jag sällan nåt. Går på stan ibland, själv eller med någon, men det är extremt sällan. Gillar det inte ens så mycke.t. Jag skulle må så mkt bättre om jag börja på nån sport, typ som fotboll eller vollyboll. Man har ju testat på gympan och så, men det är inte alls samma sak[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

Finns det någon träning som kan hjälpa?

yoga, naturpromenader kanske? och sen gör all träning att man blir gladare och får bättre kroppsmedvetenhet 🙂 och kanske teamsporter? att umgås med andra gör ju att man mår bättre.


   
SvaraCitera