Aviseringar
Rensa alla

mååår illa


Ämnesstartare

tror det är pga de nya hormonerna jag stoppar i min kropp [cry] hoppas det går över snaaaart

funderar på att gå och sova men fdogjgd tänkte jag kunde starta en tråd ist och se hur poppis den blir [blush][blush][blush]

vad har ni hittat på idag då? har ni varit ute hela helgen eller har ni valt att gömma er för solen? :> tell me about your lives!!!

puss [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mår också illa nu. Mår dåligt av att sitta vid UM och se vissa personer skriva vissa saker[sad]. Varför gör jag det? Usch.[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Mår också illa nu. Mår dåligt av att sitta vid UM och se vissa personer skriva vissa saker[sad]. Varför gör jag det? Usch.[sad][sad]

vad för saker???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mååår illa

jag med[cry] fast jag får skylla mig själv har supit 5 dagar i sträck[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

jag med[cry] fast jag får skylla mig själv har supit 5 dagar i sträck[shake]

haha crazy!!! varför har du det[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha crazy!!! varför har du de

party som inte ville ta slut[shake], eller så var det jag som bara inte ville sluta va full[sad] fan har inte druckit så mycket under så kort tid på jag vet inte hur länge.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ville ta slut[shake], eller så var det jag som bara inte ville sluta va full[sad] fan har inte druckit så mycket under så kort tid på jag vet inte hur länge.[confused]

haha kanske bäst att ta en vit månad :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha kanske bäst att ta en vit månad :>

jag ska inte dricka på RIKTIGT riktigt länge, satans gift fan[cry]


   
SvaraCitera

ofta du börjar med nya hormoner??[shake]

usch[sad]
är så glad att slippa sådant mojs[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mått illa från typ 22-02. Skyller på kladdkakan jag åt lite av. Mådde sådär hemskt jätteilla så man bara vill spy ut sina organ. Svepte fleecetröja om mig och gick runt lite på gatan för att få luft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

å

Men du har väl ring nu och inga hormoner? Eller utstöter en sådan hormoner i samma utsträckning som piller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

denna tråd påminner mig om att jag borde skaffa nya... hormoner eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ofta du börjar med nya hormoner??[shake]

hehe aa [blush]

isola:

Men du har väl ring nu och inga hormoner? Eller utstöter en sådan hormoner i samma utsträckning som piller?

joo den har hormoner, men eftersom den sitter "där nere" (hehe) så sprids dom inte runt i hela kroppen på samma sätt som när man tar p-piller [cute] + det är mycket mindre hormoner eftersom den sitter precis där, liksom

Postorderhoran:

denna tråd påminner mig om att jag borde skaffa nya... hormoner eller nåt.

vrf _p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vrf _p

för de förra jag hade slutade jag med då jag oroade mig för mitt liv

+ gillar att veta typ när jag få mens och så + andra effekter hormoner har på mig. Förutom blodpropparna då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas du blir bättre. Själv har man sett klart filmerna man hyrde/köpte för 500 spänn att ha över lovet och det finns ingen anledning att gå ut, synd p ga fint väder [rolleyes]


   
SvaraCitera