Aviseringar
Rensa alla

MacBook plis, jag förstår dig ej


Ämnesstartare

Sitter här och är allmänt konfunderad över alla macbook pro's finesser och icke-finesser

Jag saknar min gamla trasiga acer Gråter

Vad använder ni för datorer?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag använder en på gränsen till slutkörd Pacard bell, som hängt med sedan 2009. Ska snart köpa ny. Blir en ny PC, då jag inte står ut ens 2 sekunder med Mac.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

macbook är så jävla enkel så man inte fattar

ba dra allt direkt till papperskorgen ooooo så äre borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns bra program också skitbra älskar 


   
SvaraCitera

Byggde min själv. det är en PC helt enkelt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
finns bra program också skitbra älskar 

sant


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Den ena en skoldator, fick den av skolan, en Acer Aspire One. Den andra en stationär Dell, byggd efter önskemål.
Använder mest Acern då det är smidigt ta med sig laptopen.


   
SvaraCitera
reben

de finns ingen klisterlapp med namn på min data =( men den e svart o jättetung!!!!!! 


   
SvaraCitera

macbook som är min skoldator

min stationära hp är alldeles för slutkörd för att jag ska orka bry mig om den längre


   
SvaraCitera
seasaw

bara en tidsfråga innan datorn min dör, kmr ej sörja den bara alla bilder och dokument som kan försvinna med Förvirrad


   
SvaraCitera
seasaw

bara en tidsfråga innan datorn min dör, kmr ej sörja den


   
SvaraCitera
seasaw

lol sörja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en stationär pc, en bärbar pc som jag har stationerat och en macbook pro. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
bara en tidsfråga innan datorn min dör, kmr ej sörja den

HUR FAN KAN DU SÄGA SÅ? DIN DATOR HAR FAKTISKT OCKSÅ KÄNSLOR! DEN HAR STÖTTAT OCH HJÄLPT DIG I ALLA VÄDER,  I VÅTT OCH TORRT. DET MINSTA DU KAN GÖRA FÖR DEN I UTBYTE ÄR ATT VISA OMSORG OCH BRY DIG OM DEN. VISA ATT DU UPPSKATTAR DEN OCH ATT DEN ALDRIG KAN ERSÄTTAS AV NÅGON ANNAN! HUR KAN DU HA EN SÅDAN CYNISK SYN NÄR DET GÄLLER DIN EGEN DATOR?


   
SvaraCitera
seasaw

NEJ DEN HAR INTE VARIT NGT ANNAT ÄN TROUBLE FRÅN FÖRSTA BÖRJAN

KMR SKAFFA EN NY ÖGONBÖJ. OCH INTE SE TILLBAKA

Holger: HUR FAN KAN DU SÄGA SÅ? DIN DATOR HAR FAKTISKT OCKSÅ KÄNSLOR! DEN HAR STÖTTAT OCH HJÄLPT DIG I ALLA VÄDER, I VÅTT OCH TORRT. DET MINSTA DU KAN GÖRA FÖR DEN I UTBYTE ÄR ATT VISA OMSORG OCH BRY DIG OM DEN. VISA ATT DU UPPSKATTAR DEN OCH ATT DEN ALDRIG KAN ERSÄTTAS AV NÅGON ANNAN! HUR KAN DU HA EN SÅDAN CYNISK SYN NÄR DET GÄLLER DIN EGEN DATOR?


   
SvaraCitera