Aviseringar
Rensa alla

Macbook Pro - för lite hårddiskutrymme?


Ämnesstartare

Zymbaline:

Den finns på min blogg.

Kikar in där nu. Postar ett inlägg senare med mitt intro.

Hej så länge. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KAN TALA OM ATT DET LÖST SIG NU. Typ.
Eller jag vet inte om videon och ljudet blir synkat men VIDEON SPARADES HUR SOM HELST FELFRITT UTAN NÅGRA JÄVLA FELMEDDELANDEN WOHOOO!

Det var något jag hade gjort fel från början, typ. Jag hade i själva projektbiblioteket där man skapar projektet, lagt det på datorn och inte på hårddisken. Då hjälper det tydligen inte om man sedan väljer att spara på hårddisken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

KAN TALA OM ATT DET LÖST SIG NU

Laddar du upp den nya variationen? Din röst lät inte som jag hade förväntat mig av någon mystisk anledning, trodde du var äldre dessutom. Och nu menar jag absolut inte att du ser ut som ett russin liksom. Läste din presentation och det lät lite "vuxet".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Laddar du upp den nya variationen?

Japp! Spännande...

x_marty:

Din röst lät inte som jag hade förväntat mig av någon mystisk anledning, trodde du var äldre dessutom. Och nu menar jag absolut inte att du ser ut som ett russin liksom. Läste din presentation och det lät lite "vuxet".

Oj, haha. Jag vet inte hur jag ska ta detta...
Men bättre att verka äldre än yngre, I guess.
Vill inte verka vara som en liten fjortis liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Men bättre att verka äldre än yngre, I guess.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

mac är ju dock kända för sig användarvänlighet, även om det ändå kan vara svårt när man är van vid annat

inte så jävla användarvänligt då, is it [cute] btw, användarvänlighet == shit, windows 7 är sjukt användarvänligt imo, på ett bra sätt

mac är bara retarderat


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Tickstart:

inte så jävla användarvänligt då, is it btw, användarvänlighet == shit, windows 7 är sjukt användarvänligt imo, på ett bra sätt

tjaaaaa, trivdes bättre med windows xp. vilket var det sista som jag hade innan jag bytte helt

har dock ej lärt känna 7 ordentligt så känner att jag inte kan ha någon valid åsikt huruvida det är användarvänligt eller ej


   
SvaraCitera