Aviseringar
Rensa alla

[mad]


Ämnesstartare

idag blev la en idiot krokben på mig i korsningen kungsgatan/sveavägen, eftersom jag är cool så ramla jag inte men trippa fram 2-3 steg. givetvis vänder jag mig om för att ta emot en ursäkt. mannen (c:a 170cm lång, brunt hår, lite skägg lite mullig och allmänt ful) fortsätter åt sitt håll som inget hänt! i min chockade tillstånd så kom jag inte på vad jag skulle ropa/göra.

vad skulle jag gjort tkr ni? [mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tror inte han gjorde det med flit. Du sa ju att han var ful och tjock. Sånna är ofta klumpiga.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naw 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plockat upp kniven ur fickan och cuttat honom i ryggen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, du gjorde inget. Showing real character there [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

plockat upp kniven ur fickan

eftersom jag har ganska tajta jeans har jag sällan saker i fickan än lite sedlar och busskort. brukar ha mina gejjer i min axelväska, hade dock ingen kniv.

emery:

Tror inte han gjorde det med flit.

misstänker oxå det, dock borde han ändå be om ursäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Showing real character there [wink]

XDDDDDDDDDD <3

värdeuppgift:

misstänker oxå det, dock borde han ändå be om ursäkt

Tror inte han märkte ens. Eller så skämdes han så mycket för sin klumpiness att han inte våga vända sig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

brukar ha mina gejjer i min axelväska, hade dock ingen kniv.

om du hade axelväskan med dej hade du kunnat smälla till honom med den precis som tanter gör på film (och irl?).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Tror inte han märkte ens. Eller så skämdes han så mycket för sin klumpiness att han inte våga vända sig om.

om jag var han skulle jag skämmas mer över min längd och vikt


   
SvaraCitera

Man säger "se dig för horgubbe!" Då kan du ge på fan att han skulle kommit å våldtagit din taniga kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

om jag var han skulle jag skämmas mer över min längd och vikt

Det kanske han också gör.[tired][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skulle knutit näven i och stoppat ner den i fickan och tänkt idiotjävel som en äkta svensk medborgare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Du skulle knutit näven i och stoppat ner den i fickan och tänkt idiotjävel som en äkta svensk medborgare.

+ eventuellt mumla nått om att hans skor är fula [wink]

Arthur89:

Man säger "se dig för horgubbe!" Då kan du ge på fan att han skulle kommit å våldtagit din taniga kropp.

nej, han är nog inte bög som du


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

nej, han är nog inte bög som du

Haha, sämsta. För fan människa, inse att du inte hade kunnat göra ett skit mot "gubben" som la krokben för dig, fega stackare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera