Aviseringar
Rensa alla

[mad][mad][mad]


Ämnesstartare

Min telefon dog typ nyss pga att en vattenflaska (min lillebrors) exploderade på den!

Vad ska jag göra med mitt liv utan min kära telefon som agerar ipod, dator och telefon? [cry]

(får tillbaka den från lagning eller så om några veckor antar jag)


   
Citera
Ämnesstartare

Hur lyckas en vattenflaska explodera? [tard]


   
SvaraCitera
kachin

ta ut batterieeeeeeeet
starta den ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

ta ut batterieeeeeeeet

Kan ej ta ut batteriet[sad]

Lejonhjärta:

Hur lyckas en vattenflaska explodera?

exploderade var kanske en överdrift, locket (som faktiskt var fastskruvat) fastnade i väskan när jag skulle ta upp den och sen forsade vattnet ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske kan du pilla ut simkortet och pilla in det i en annan telefon.
Du överlever kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Du överlever kanske.

Mm, tror egentligen också det. Har dock ingen extratelefon här hos mamma. Ska kanske vänja av min telefonvana lite och bli fri från smsberoende[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer borde inte få ha tekniska saker[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

Tjejer borde inte få ha tekniska saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tjejer borde inte få ha tekniska saker

Har haft massor av olika mobiler i 8 år och denna är den första som går sönder[sad] Är teknisk av mig[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

Mm, tror egentligen också det. Har dock ingen extratelefon här hos mamma. Ska kanske vänja av min telefonvana lite och bli fri från smsberoende[smile]

Många brukar tycka det är ganska skönt att vara utan mobil. Speciellt efter ett par dagar då abstinensen lagt sig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

Har haft massor av olika mobiler i 8 år och denna är den första som går sönder[sad] Är teknisk av mig[wink]

Ingen av mina mobiler har gått sönder, så du är iaf mindre teknisk än mej[wink]


   
SvaraCitera

Brukar tappa bort mobilen ständigt. eller glömma den lite här och var. Du överlever, efter ett tag är det bara skönt att slippa allt tjat folk messar om, och tänk så mycker pengar man sparar! 😀 har aldrig sparat så mycket som när jag glömde telefonen hos min kompis Ellen i typ en månad, eller som när jag tappade batteriet i en affär och fick inte igång telen igen förrän efter lite mer än en tre veckor. Kompisarna blir dock irriterade på en som inte kan svara på smsen, men sånt är livet 🙂


   
SvaraCitera