Aviseringar
Rensa alla

mådde dåligt av snus :/


evene

vincebruh:

som börjat? så de har varit beroende länge och ändå så mår de dåligt då och då? :p

Nej alltså man mår alltid dåligt första gången. Och eftersom att snus innehåller mer nikotin än cigg så mådde du illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:

Nej alltså man mår alltid dåligt första gången. Och eftersom att snus innehåller mer nikotin än cigg så mådde du illa.

jo fast jag testade snus en gång tidigare också och fick extremt många nikotinkick där med. liksom att det händer fler gånger är väl liksom ovanligt? det ska väl endast ske 1 gång första gången när man testar? 


   
SvaraCitera
evene

vincebruh:

jo fast jag testade snus en gång tidigare också och fick extremt många nikotinkick där med. liksom att det händer fler gånger är väl liksom ovanligt? det ska väl endast ske 1 gång första gången när man testar? 

Man brukar få nikotinkick ett par gånger i början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:

Man brukar få nikotinkick ett par gånger i början

vad är meningen med att ta snuset då om man ska må så dåligt i början? ser ut som att jag får lägga av med det. 


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad är meningen med att ta snuset då om man ska må så dåligt i början? ser ut som att jag får lägga av med det. 

This! ^^ Förstår inte heller varför man ska kämpa sig in i ett beroende. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Smilen

Sluta snusa, alla reagerar olika på tobak. Om du mår illa av snus så ser jag inte någon anledning att du ska fortsätta snusa. Var det första gången?


   
SvaraCitera
evene

vincebruh:

vad är meningen med att ta snuset då om man ska må så dåligt i början? ser ut som att jag får lägga av med det. 

Grupptryck oftast, men ja det är rätt onödigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen:
Sluta snusa, alla reagerar olika på tobak. Om du mår illa av snus så ser jag inte någon anledning att du ska fortsätta snusa. Var det första gången?

jag ville testa en gång efter att ha rökt upp hela cigarettförpackningen. jag har testat snus innan men blev bara nikotin snurrig. 


   
SvaraCitera

Nehej det säger du inte. Snus är inte bra för kroppen?! Det är farligt?! Nu vet du. 


   
SvaraCitera

Bevis på att du inte tål tobak 


   
SvaraCitera