Aviseringar
Rensa alla

madonna-hora-komplex


Ämnesstartare

hur många av er har det?
jag har det. känns jobbigt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

Gentemot dig själv? Gentemot andra? Har andra det gentemot dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Gentemot dig själv? Gentemot andra? Har andra det gentemot dig?

ja, ja, ja

mest känner jag så att jag har antingen en madonna eller en hora


   
SvaraCitera

ja

nästan alla som haft sex med mig elr mer än sex typ dejtande har varit så mot mig att jag inte kan vara både och 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förra personen jag var med hade mig som sin hora 
han gjorde saker jag bad honom om sexuellt som han tydligen hade vägrat göra med en som han var/är kääääääär i. han är fortfarande en toffel för henne, men nu har han ingen hora mer. jävla hora. xd


   
SvaraCitera
Exner

Doop snogg:

ja, ja, ja

mest känner jag så att jag har antingen en madonna eller en hora

Hur vill du att den som du har ska vara?


   
SvaraCitera
Exner

amsi:
ja

nästan alla som haft sex med mig elr mer än sex typ dejtande har varit så mot mig att jag inte kan vara både och 

Beklagar detta. Män tycker ofta att det är lite knepigt med kvinnor som har stark sexualitet, men det kommer att gå över.


   
SvaraCitera

Exner:

Beklagar detta. Män tycker ofta att det är lite knepigt med kvinnor som har stark sexualitet, men det kommer att gå över.

tråkigt, ja. tack, vi får se.


   
SvaraCitera
mynona

Känner enorma aggressioner mot den typen av sexualsyn. Dock ser jag mig själv inte så, och... det går faktiskt bra att kombinera dem och smälta samman dem om man sätter sig i respekt intellektuellt först. Det är min försiktiga erfarenhet.


   
SvaraCitera
Exner

mynona:
Känner enorma aggressioner mot den typen av sexualsyn. Dock ser jag mig själv inte så, och... det går faktiskt bra att kombinera dem och smälta samman dem om man sätter sig i respekt intellektuellt först. Det är min försiktiga erfarenhet.

Inte allt för försiktig, hoppas jag?


   
SvaraCitera
mynona

Exner:

Inte allt för försiktig, hoppas jag?

Man ska inte utmana ödet genom att säga att det går bra, då kanske det slutar gå bra. Tänker ofta på det här synsättet. Jag brukar inte ha så svårt att sätta mig i respekt, även om jag inte riktigt vet hur det går till. När detta väl är gjort brukar strafffrihet inträda. Dock kanske jag skulle ha råd att bortse från denna sexualsyn mer än vad jag gör. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Hur vill du att den som du har ska vara?

just nu vill jag ha en partner som ger mig båda delar, men vet inte hur jag själv ska klara det.

mynona:
Känner enorma aggressioner mot den typen av sexualsyn. Dock ser jag mig själv inte så, och... det går faktiskt bra att kombinera dem och smälta samman dem om man sätter sig i respekt intellektuellt först. Det är min försiktiga erfarenhet.

jag tycker det är jättesvårt att se sambanden mellan sex och kärlek


   
SvaraCitera

dumma i huvudet


   
SvaraCitera

har det något med artisten madonna att göra?


   
SvaraCitera
Exner

Doop snogg:

just nu vill jag ha en partner som ger mig båda delar, men vet inte hur jag själv ska klara det.

Som både ser dig som hora och madonna?


   
SvaraCitera