Aviseringar
Rensa alla

Män bröst (Gynekomasti eller bara fett?) hjälp!


Ämnesstartare

Jag har inte någon koll på hur länge det sett ut såhär men jag har haft dåliga ät- och drickvanor ett tag och jag är nu 17. Detta är något som jag varit djupt deprimerad över till och från och jag vill verkligen inte ha det såhär. Nu har jag börjat träna igen och jag läste om gynekomi och såg att det inte går att träna bort. Enligt "kosmedics.se" går en operation på 15.000 till 38.000 och jag tycker det är vansinnigt.[shake] Är jag drabbad av gynekomasti eller är det bara fett? och snälla gnäll inte på resten av min kropp.. Jag bifogade bilderna för jag vill veta om jag är drabbad av det här eller inte.

Snälla hjälp [cry]


   
Citera

Ser ut att vara plain simple fat...


   
SvaraCitera

Det är när du ser ut så här du ska börja oroa dig.

Image


   
SvaraCitera

sluta dra in magen, tjockis. du lurar ingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

sluta dra in magen, tjockis. du lurar ingen.

sry har gjort det till en vana, den endå gången jag drar ut den är när jag sover [bigcheers]


   
SvaraCitera

Tjenfyr:

sry har gjort det till en vana, den endå gången jag drar ut den är när jag sover [bigcheers]

du failar, en föredetta flickvän gjorde det även i sömnen. hon var inte tjock, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

du failar, en föredetta flickvän gjorde det även i sömnen. hon var inte tjock, dock.

jaja jag e tjock whatever. håll dig till vad som står i texten. om du stör dig på något så håll det för dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Det är när du ser ut så här du ska börja oroa dig.

det behöver inte vara sådär illa [cool] jag stör mig på det jag har, har varit i form(smalare) förut men jag kommer aldrig så långt att brösten försvinner och därför oroar jag mig för det här. är trött på att man ser mina tits genom t-shirten även som vältränad


   
SvaraCitera

Tjenfyr:

jaja jag e tjock whatever. håll dig till vad som står i texten. om du stör dig på något så håll det för dig själv

isåfall så är min spontana gissning att du helt enkelt är tjock. om du går ner ett kilo eller 20 i vikt så löser nog problemet sig självt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

isåfall så är min spontana gissning att du helt enkelt är tjock. om du går ner ett kilo eller 20 i vikt så löser nog problemet sig självt.

okej tack [cheers] jag får försöka igen


   
SvaraCitera

Tjenfyr:

okej tack [cheers] jag får försöka igen

det är inte direkt svårare än vad man gör det. ät nyttigare och mindre, och bränn så mycket kalorier du kan utan att bygga muskler i någon större mängd. rekommendation:

frukost: en skål med havregrynsgröt, utan tillbehör.

lunch: en skål med en liten mängd random basvara (ris, potatis, bulgur, etc), större mängd proteinrikt tillbehör till det (undvik kött, soja- eller linsbaserade röror är vettigare ur näringssynpunkt), valfri mängd grönsaker (undvik sånt som innehåller mängder av socker i större mängd, typ tomater).

middag: soppa på kalorifattiga rotfrukter, mindre mängd.

insisterar du på någon form av mellanmål, ta en frukt , men undvik det så långt du kan, och ät bara när du är minuter iväg från att spontant svimma av näringsbrist. undvik till varje pris att äta något utöver detta.

kombinera detta med att gå ut och springa några timmar om dagen, varje dag, då kan du inte undvika att gå ner i vikt. så, nu vet du hur du ska göra. att misslyckas nu är att misslyckas med livet.

just det, om du tänkt göra det under någon längre tid, fundera på lämpliga kosttillskott. det är svårt att få en sån här diet att funka bra om man inte har en del koll på lite grundläggande näringslära. men under några veckor så bör det funka utan några direkta risker oavsett.


   
SvaraCitera

Well, kanske inte riktigt så drastiskt som ovan, men... Det är bara att flåsa ut det. Det är svårt att bygga och bränna samtidigt, så fokusera på en upgift i taget. Personligen skulle jag satsa på kondition och flås o några månader till jag nått ett resultat som jag är nöjd med, och sedan lägga upp ett schema med mindre och mindre fokus på flåsträning. Beror ju på hur lätt du återbildar fett förstås, men för det mesta kan du ju bränna ganska mycket energi på att lyfta också.


   
SvaraCitera

Ta mörknäs förslag och dela det på hälften (inte träningen dock) så ska det nog gå ännu snabbare.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Ser ut att vara plain simple fat...

Precis. Enklaste lösningen är att sluta äta godis, chips, läsk etc.

Ät frukost, lunch och middag. INGETING annat.


   
SvaraCitera
Tyrael

Tjenfyr:

Snälla hjälp [cry]

Jonnybravo91:

Ser ut att vara plain simple fat...


   
SvaraCitera