Aviseringar
Rensa alla

Män och kvinnor


Ämnesstartare

Tänk er att vi tar bort mannens sexlust inför kvinnor, skulle då vi män vara det minsta intresserade av att ha relationer med kvinnor? Skulle vi ens vilja vara i närheten av dom? Ganska intressant tanke jag fick upp.

Vad tror ni?

Kom gärna med egna liknande teorier så kan vi diskutera dom också 😀


   
Citera
Ämnesstartare

senap123:

Vad tror ni?

Tror att kvinnor bli sinnesjuka, och blir lebb[rolleyes]


   
SvaraCitera

senap123:

intresserade av att ha relationer med kvinnor?

Klart vi skulle. Det är inte knulla vi vill komma åt med relationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Klart vi skulle. Det är inte knulla vi vill komma åt med relationer.

Vette fan alltså.. kvinnor är tillräckligt svåra som det är, och om man tar bort sexlusten med dom så minskas nog lusten att vara med dom avsevärt för många haha

gansterara:

Tror att kvinnor bli sinnesjuka, och blir lebb

Antalet feminister skulle öka med 130966713067% så vi män skulle tillslut bli slavar i kedjor


   
SvaraCitera

senap123:

Vette fan alltså.. kvinnor är tillräckligt svåra som det är, och om man tar bort sexlusten med dom så minskas nog lusten att vara med dom avsevärt för många haha

Oj, hoppas det inte finns många som dig. Man kan knulla utan att ha några relationer med varandra.

gansterara:

Tror att kvinnor bli sinnesjuka, och blir lebb

Är man sinnessjuk om man är lesbisk?


   
SvaraCitera

Fascinerande vad du tycker är intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Fascinerande vad du tycker är intressant.

Ironi is nevah fun 🙁

Macktorsken:

Oj, hoppas det inte finns många som dig. Man kan knulla utan att ha några relationer med varandra.

Nä jag menade bara hur andra killar tänker, jag skulle nog kunna klara mig. fast skulle bli klart tråkigare att inte ha sexuellt umgänge dock [smile]


   
SvaraCitera

För att sex är allt. [rolleyes]


   
SvaraCitera

senap123:

ha sexuellt umgänge dock

Då får man väl ha sex med sitt eget kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Är man sinnessjuk om man är lesbisk?

Nej, från att man blev sinnesjukt o får inget av männen, så blir man lebb..Menade inte att man är sinnesjuk om man är lebb


   
SvaraCitera

gansterara:

Nej, från att man blev sinnesjukt o får inget av männen, så blir man lebb..Menade inte att man är sinnesjuk om man är lebb

Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troligen så skulle väldigt många män ignorera många kvinnor. Detta skulle nog leda till att kvinnor skulle bli enormt frustrerade och gråta ut i aftonhoran. Istället för hur vi män kan flörta eller ge kvinnor orgasm så kommer det vara "Trött på att vara singel? Här är månades killar och tipsen för att få dem!" eller någonting liknande.

Kvinnor skulle bli tvugna att stöta på killar, att ta första steget för en jävla gång skull.
Vilket inte kommer hända, inte i helvete. Vi män skulle få ännu mer, rättfärdigad i detta fall, makt.
Kvinnorna skulle bli slavar.


   
SvaraCitera

De kanske skulle få bättre ralationer då de inte distraherades av djuriska lustar, skulle inte bli nån krock, att man tkr en person är skithet men dryg, eftersom man aldrig skulle värdera utseendet. Man skulle gå efter samma som med vänner i övrigt.


   
SvaraCitera

senap123:

Ironi is nevah fun 🙁

Jag är inte ironisk, jag tycker att det är genuint fascinerande att du verkar tro att mäns intresse av relationer med kvinnor är grundat i sexlust. För du inser att du har en relation med din mamma och så, va? Att även homosexuella män har kvinnliga kompisar?


   
SvaraCitera

senap123:

Skulle vi ens vilja vara i närheten av dom?

Nope, tror inte det.. [cute]


   
SvaraCitera