Aviseringar
Rensa alla

Människan är Jordens onödigaste djur.


Ämnesstartare

Människan är Jordens onödigaste djur samt det mest korkade. Människan är lika unik som blomflugan.
Människan är ett enda stort genetiskt misstag som bara tär på Jordens resurser utan att ge något tillbaka.

Någon som har några invändningar?


   
Citera
Ämnesstartare

Nog många som har invändningar.


   
SvaraCitera

Både ja och nej. Tänk på evolutionen, vad hade den varit med bara (andra) djur i alla tider?


   
SvaraCitera

Vi är kanske missbildade enligt djuren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan va onödigigt djur samt den mest korkade.


   
SvaraCitera
sincan

Patric:

samt det mest korkade.

Nja, dock mest manipulativ vilket ökar vårt flockbeteende och det leder ofta till dåliga saker. Tex brist på kritiskt och eget tänkande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, vem ska annars förstöra denna fula boll?


   
SvaraCitera

Patric:

Människan är Jordens onödigaste djur samt det mest korkade. Människan är lika unik som blomflugan.

Du är inte bara lite dum du.


   
SvaraCitera

människan är väl inget djur..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Du är inte bara lite dum du.

[cool]Jag är ju människa, liksom du.

DeathOrGlory:

Du kan va onödigigt djur samt den mest korkade.

Kan du själv vara.

Sagitta:

Tänk på evolutionen

Någon evolution tror jag inte på. Jag tror på en genetisk deffekt.

För er som inte har insett det är vi faktiskt världens dummaste ras. Egoism hindrar oss från att förbättra våra vanor för att, som ett exempel, kunna bromsa in förstöringen av denna planet.
Vi sätter andra djur i fångenskap för att kunna utvinna vår egen frihet i pengar. Det har lett till att de flesta djuren som en gång funnits antingen har dött ut eller är på god väg att göra det.
Människor är så pass egoistiska att har man inga pengar överlever man inte. För då dras alla rättigheter in och man får varken mat eller tak över huvudet. Man har alltså då inte längre rätt till ett liv.
Trots detta hävdar sig människan sig själv smart. Är det bara jag som ser det konstiga i det??[chocked]
Vi har ju till och med tappat vår överlevnadsinstinkt.- En livsviktig instinkt som gått förlorad. Pengar går ju före allt liv, även ens eget.
Ni kanske inte förstår vad jag menar. Men ansträng er lite!

Kablash__:

Nej, vem ska annars förstöra denna fula boll?

Du tycks ju vara den enda här som verkar förstå vad det är jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slashy:

människan är väl inget djur..

Jo, faktiskt. Vi hör till kategorin däggdjur. Vi hör till dom eftersom vi föder levande ungar, liksom alla andra däggdjur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patric:

Kan du själv vara.

Den som sa det kan va det!


   
SvaraCitera

Patric:

Någon som har några invändningar?

Nej jag har exakt samma tankar som du, försöker dock ändra på det jag kan, alltså mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mänskan är bara en varelse skapad av evolution precis som alla andra, lika anpassad som en blomfluga, ja.


   
SvaraCitera

..Inga invändningar alls![y] människor är fett onödiga egentligen [rolleyes] [confused] ...om man ser från naturen och alla andra djurs synvinkel. Men samtidigt är vår hjärna så himla cool-häftig [cool]


   
SvaraCitera