Aviseringar
Rensa alla

Människor förtjänar att bli torterade i hela sina liv, inte döden eller vård!!!


Ämnesstartare

Nu skippar jag snacket om att det inte löser något för nu är jag trött på världen!!!! JAG HATAR ELAKA MÄNNISKOR SÅ MYCKET!

DJURPLÅGARE!!!

Läs hans brev
?w=...

"Den senaste tiden har flera djur hittades dödade och stympade i Lerum. Katten Mjau hittades lemlästad, död och upphängd på polisens dörr i Lerum. En annan katt hittades med ett hål i halsen upphängd i ett måttband på tingshusets dörr i Lerum i maj, en tredje hittades nedstoppad i en brevlåda. För en vecka sedan hittades en stympad hund på en gångbro i Lerum. I flera fall har gärningsmannen även lämnat efter sig brev där han detaljerat beskriver hur djuren dödat."

hoppas han har sin adress kvar för jag ska skicka KATTBAJS på posten

Kunde inte ens läsa till halva brevet för jag brast i ILSKA!!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

ett ord: arkebusering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så slutar vi hänga ut människor, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Så slutar vi hänga ut människor, ja.

Nu försvann ju hela poängen med tråden. [zzz] Hans namn är ju redan uthängt så varför får det inte synas här för? [tired]


   
SvaraCitera

Årets Svensk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja han borde bli tagen på bar gärning och få sina armar och ben sönderslagna, sedan slå ut alla tänder på honom med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hans namn är ju redan uthängt så varför får det inte synas här för? [tired]

Att hans namn (och adress osv?) redan är uthängt på andra ställen rättfärdigar det inte på UM.
http://ungdomar.se/rulez.php


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får väl hoppas att de blev skjutna innan d plågades va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kompanistryk + arkebusering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

Varför är det ens relevant att skriva vad katten hette [rolleyes]

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Att hans namn (och adress osv?) redan är uthängt på andra ställen rättfärdigar det inte på UM.

Varför inte? På vilket sätt bryter det mot reglerna?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

F Medlem

Elektriska stolen är ett på tok för snällt straff för honom. Stegling är det enda rättvisa straffet som sådana som han, fast egentligen bör han få utstå samma behandling som katten fick, om inte värre.

För er btw som sett filmen Bäst i Sverige kan jag informera om att han spelar mobbaren där. Ful liten sak redan som liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

fast egentligen bör han få utstå samma behandling som katten fick, om inte värre.

indeed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev på jättedåligt humör nu och vill bara att hela jorden ska explodera VARFÖR är Sverige så mesigt!??!?!?!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SorryBartDude:

hahahaha jag skrattade som fan irl [bigsmile][bigsmile] Varför är det ens relevant att skriva vad katten hette [rolleyes]

Att det är det första som du reagerade på får mig att undra vad du är för människa. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PI har växt ganska mycket sen de rapporterade den nyheten för några månader sen. Nu är de den 382:a mest besökta sajten i Sverige [cheers]

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/12/01/pi-stats-1242078-sidvisningar...


   
SvaraCitera