Aviseringar
Rensa alla

Människor med mer känslor = Går sämre för en i livet?


Ämnesstartare

Ja eller nej?

Statisktiskt sätt har jag fått höra att människor med mindre känslor blir oftas rika och snåla... För de som är känslosamma går det oftast åt helvete eller går bara +/- ..

Jag börjar känna att jag är mer känslosamm än killar vid min ålder är.

Och alltid när man gillar en låt som man diggar fast är lugn så kallad "tjejig" så blir man kallad tex bög...

Jag fattar inte jag är inte bög... men skolan går åt helvete kanske för att jag har så mycket i huvudet som jag inte kan sluta tänka på... Hur klarar ni er ? Ni som kan blockera alla negativa tankar hur gör ni?[blush][blush][blush][blush][mad][tard][tard][tard][tard]

EDIT: Trött hoppas ni fattar något av det jag skrev


   
Citera
Issen

Jag tror de gör de, fast bara tidigt i livet, sen när de blir äldre börjar andra mogna ikapp och man finner sin tillvaro.

Ja, jag finner känslosamma personer som du menar mycke mognare än andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var den du är, om folk inte gillar det så skaffar man nytt umgänge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var den du är, om folk inte gillar det så skaffar man nytt umgänge

Det är inte så lätt kanske ... 😮

Issen:

Ja, jag finner känslosamma personer som du menar mycke mognare än andra.

Får du känslan av att dom är jobbigare på något sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Det är inte så lätt kanske ... 😮

det sa jag inte heller att det var, men otroligt värt i slutändan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men otroligt värt i slutändan

Ouff Ja :/:;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

Och alltid när man gillar en låt som man diggar fast är lugn så kallad "tjejig" så blir man kallad tex bög...

jamen d är ju så jävla gay, tänk en kille sitta och lyssna på typ "lugna ballader" är han inte bög då lix? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

jamen d är ju så jävla gay, tänk en kille sitta och lyssna på typ "lugna ballader" är han inte bög då lix? XD

Behöver man ju inte vara. Ouff palla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

jamen d är ju så jävla gay, tänk en kille sitta och lyssna på typ "lugna ballader" är han inte bög då lix? XD

Nej, varför skulle han vara bög? Jag skulle tycka om att min kille kan sitta och mysa med mig när det är Lugna favoriter på radion.
Vem säger att killar ska vara imbecilla hårdrockskillar som inte kan variera sig när det gäller musik? Visst om man inte tycker om lugna låtar men det är en annan sak. Gör man det så ska man inte hindras på grund av en jävla sexuell läggning.

Där är omogenhet om något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt mig påpeka att bög är en sexuell läggning! Inte en personlighet.
Tell your friends!

Bry dig inte om vad solk säger till dig så länge det inte är personer som du typ älskar.


   
SvaraCitera

Känslor är överskattat, Terminator är min förebild!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju psykopater som blir chefer [smile] (enligt aftonbladet osv osv osv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är känslosam och jag nog aldrig bli varken rik eller snål [y]


   
SvaraCitera

Visst, det kanske går bättre för folk som är mindre känslosamma i akademiska situationer, men då kan det gå dåligt på annat håll. Det gäller att hitta balansen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste vara väldans känslig[sad]


   
SvaraCitera