Aviseringar
Rensa alla

människor som bor ute nu


Ämnesstartare

vet att jag gjort 1 miljon trådar om detta, men jag mår dåligt av att se dom. kan man göra nånting??


   
Citera
Ämnesstartare

du menar hemlösa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
du menar hemlösa?

m dom som sitter på gatan. det är skitkallt.jag skulle inte klara mig en enda natt utomhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjud in dom i din lya Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

m dom som sitter på gatan. det är skitkallt.jag skulle inte klara mig en enda natt utomhus.

fast dom har ju haft en helt annan bakgrund än dig. de svårt att begripa sig på vad de har gått igenom. de inte så mycket man kan göra, du kan ju liksom skänka kläder, jobba på härbärge osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: fast dom har ju haft en helt annan bakgrund än dig. de svårt att begripa sig på vad de har gått igenom. de inte så mycket man kan göra, du kan ju liksom skänka kläder, jobba på härbärge osv.

jo, men ändå.ibland tänker jag att det vore skönt att inte ha en lägenhet. så befriande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hjälpte en hemlös i heroes 3 precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
jag hjälpte en hemlös i heroes 3 precis.

sluta spela utan migArgGråter är as avensjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Bjud in dom i din lya Rodnar

jag skoja bara, det är skönt att se dom, tycker om att det finns människor ute som typ är lugna och inte gör nåt speciellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag skoja bara, det är skönt att se dom, tycker om att det finns människor ute som typ är lugna och inte gör nåt speciellt

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag är ett as

 Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra att veta att det finns folk som har det sämre än en själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
Bra att veta att det finns folk som har det sämre än en själv?

nej är för empatisk, tycker bara jobbigt


   
SvaraCitera