Aviseringar
Rensa alla

Människor som gillar en


Ämnesstartare

Begränsar en. De hindrar en, från saker.

Ibland önskar jag att jag var hatad och ogillad av alla, ungefär som här men irl lixom. För då skulle man göra sin grej och inte bry sig om andra, för att man vet att det spelar ingen roll vad man gör de kommer ändå ogilla en. Det vore som att bli fri [tard]

Ni fattar, har ni något tips på att bli fri från sina bojor? (mmm har läst hans bok, och missuppfattade lite [blush][blush])


   
Citera
Ämnesstartare

mm vore skönt med en rast från alla ett tag, o bara skita i allt, skönt japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man drar sig undan och undviker att prata med folk. De flesta brukar tappa intresset för en då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Man drar sig undan och undviker att prata med folk. De flesta brukar tappa intresset för en då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror den begränsningen kan vara bra ibland.
men jag förstår dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kostnadsfri:

mm vore skönt med en rast från alla ett tag, o bara skita i allt, skönt japp

Okej, tack [tard]

Renesmee:

Man drar sig undan och undviker att prata med folk. De flesta brukar tappa intresset för en då [y]

Okej inte så lätt när man har ett hjärta [confused]

mittrödahårspänne:

jag tror den begränsningen kan vara bra ibland.
men jag förstår dig.

Tack nån, men ja håller med om att begränsning är bra i vissa avseenden, ja [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, tack [tard]

ok varsegåd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar vad du menar. Håller helt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e rätt ogillad i skolan, ibland känns det skönt men ibland e det lite ensamt när man e utan sina vapendragare.. det e viktigt att ha ett stort socialt nätverk i slutändan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej inte så lätt när man har ett hjärta

[confused][confused][confused]
Skit i det då. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Tack nån, men ja håller med om att begränsning är bra i vissa avseenden, ja [crazy]

🙂
men för att inte bli begränsad eller hindrad från att göra saker men ändå vara hyfsat trevlig så är det väl bara att prata med personen i fråga. det enda man kan göra i vissa fall. om du inte kan det.. så vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så är det för mig, det är bara några få som gillar mig. Jag är inte direkt blyg, jag bara pratar inte mycket vilket får många att tro att jag tycker att jag är överlägsen och bättre än alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, faktiskt. Har aldrig tänkt på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haiwan:

det e viktigt att ha ett stort socialt nätverk i slutändan

Ja, men så länge det inte begränsar en, vilket det nästan alltid gör, mer eller mindre

Renesmee:

[confused][confused][confused]
Skit i det då. [bigcheers]

Men det var ett fint tips ändå [crazy]

mittrödahårspänne:

men för att inte bli begränsad eller hindrad från att göra saker men ändå vara hyfsat trevlig så är det väl bara att prata med personen i fråga. det enda man kan göra i vissa fall. om du inte kan det.. så vet jag inte.

Nu fattar jag inte riktigt hur du menar [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

det är bara några få som gillar mig.

Ja, och det resulterar i att du kan köra ditt race [cool]


   
SvaraCitera