Aviseringar
Rensa alla

människr som babblar på oavbrutet


Ämnesstartare

shat the fuck upp någon jävla gåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång. får STROKE SNART
diskussion: 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fått ny kollega som kan prata hur mkt som helst om va som helst. hn ba ''e lite asocial pga jobbade som ensam väktare ett bra tag''

yeah right


   
SvaraCitera

hade en lärare i gymnasiet som tyckte om mig (nej inte på det sättet!!!), så varje gång vi gick förbi varandra i korridoren stannade han mig för att prata om något skolarbete. tog alltid minst en kvart att ta sig loss, för han ba pratadeochpratadeochpratade och jag fick liksom inte en syl i vädret :((( asjobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
hade en lärare i gymnasiet som tyckte om mig (nej inte på det sättet!!!), så varje gång vi gick förbi varandra i korridoren stannade han mig för att prata om något skolarbete. tog alltid minst en kvart att ta sig loss, för han ba pratadeochpratadeochpratade och jag fick liksom inte en syl i vädret :((( asjobbigt

Utnyttjade det med en lärare på gymnasiet så jag fick MVG i 2kurser genom att övertyga läraren att jag var den ambitiösaste eleven i klassen. Gjorde egentligen ingenting Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Utnyttjade det med en lärare på gymnasiet så jag fick MVG i 2kurser genom att övertyga läraren att jag var den ambitiösaste eleven i klassen. Gjorde egentligen ingenting Mycket glad

Mest ambitiösa*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Mest ambitiösa*

Tack bror 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte hur de gör

kan typ säga fem ord per minut som max


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du konflikt rädd? säg till fanskapet att vara tyst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: konflikt rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ibland prata på så in i helvete 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt 🙁


   
SvaraCitera
penja

ibland pratar jag rätt mycket. oftast lagom tror jag. ibland inte alls. 


   
SvaraCitera
SOMBI

det är bara att nicka o le o stänga av. 


   
SvaraCitera
reben

pappa e så, man ringer för o höra ngt vanligt random. så går han igång o börjar prata om sitt jobb o man får ej stopp på d. ett samtal som skulle kunna ta 30 sek tar ist 15min. lyssnar aldrig ändå men drygt.


   
SvaraCitera