Aviseringar
Rensa alla

Mäns storlekar


Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Gym och kick-/thaiboxning. Men det senare har jag slarvat med förra terminen. Flyttar till Malmö i oktober och tänkte börja med MMA då. [party]

åh kul!
fett att du ska flytta hit. planerar du att gå med i suf malmö?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

[blush]

Fan vill du? [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Fan vill du? [blush][blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

M (Du röstade på detta alternativ)

är lagom [blush]


   
SvaraCitera
Vippen

Isotop:

Vet inte, vissa är oversized och andra tighta, räkade köpa några i storlek S nyligen och de skär av blodflödet till benen.

Hahah, det har jag också råkat ut för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

Hahah, det har jag också råkat ut för.

[bigsmile] Efter några timmar töjdes de ut rätt bra iaf, gillar tighta kalsonger, var sak på sin plats. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

[love]

Nej, jag har inget hjärta, och om jag hade haft ett vad får dig att tro att du skulle få det. [mad][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

åh kul!
fett att du ska flytta hit. planerar du att gå med i suf malmö?

Ja det hade jag tänkt göra, fast jag kommer förmodligen att lägga huvuddelen av min aktivitet på Malmö LS. Men jag tänkte gå på nåt av era möten och kolla vad ni sysslar med och ifall det är något jag är intresserad av att hjälpa till med. [y]

Har velat bli mer aktiv i SAC länge men det har varit lite klyddigt när man bor i Lund. Vi har ju inget LS här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Nej, jag har inget hjärta, och om jag hade haft ett vad får dig att tro att du skulle få det. [mad][blush][blush][blush]

jag är fantastisk ju[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]

Rödingajäveln:

Ja det hade jag tänkt göra, fast jag kommer förmodligen att lägga huvuddelen av min aktivitet på Malmö LS. Men jag tänkte gå på nåt av era möten och kolla vad ni sysslar med och ifall det är något jag är intresserad av att hjälpa till med. [y]

aha, vad kul! men då ses vi nog någon gång.
varför ska du flytta till malmö, förresten?

Rödingajäveln:

Har velat bli mer aktiv i SAC länge men det har varit lite klyddigt när man bor i Lund. Vi har ju inget LS här.

så jävla kasst.


   
SvaraCitera
Vippen

Isotop:

[bigsmile] Efter några timmar töjdes de ut rätt bra iaf, gillar tighta kalsonger, var sak på sin plats. [no-no]

Okej, kan vara en fördel haha [cool]
Ja, jag håller med dig, tajt ska det va [y] (inom lagens gräns)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag är fantastisk ju[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]​​[blush][blush][blush]

Ja. [blush] Det är jag med. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ja. [blush] Det är jag med. [blush]

ja, det är du. jättefantastisk[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

aha, vad kul! men då ses vi nog någon gång.

Säkert! [y]

amsi:

varför ska du flytta till malmö, förresten?

Finns inga bostäder i Lund. [crazy] Är trött på att bo på osäkra andrahandskontrakt och fick tag i ett förstahandskontrakt i Malmö.

amsi:

så jävla kasst.

Mjo. Jag hade tänkt försöka organisera upp ett, men man måste nästan ha säker bostad och fast jobb för det så inte jag bara måste flytta helt plötsligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja, det är du. jättefantastisk[blush][love]

Nä. [blush] Jag är en fantastisk jätte. Det är du som är jättefantastisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Nä. [blush] Jag är en fantastisk jätte. Det är du som är jättefantastisk.

pfft, du är ingen jätte. tramsa inte då blir det smisk[badgrin]


   
SvaraCitera