Aviseringar
Rensa alla

Mänskliga rättigheter


Ämnesstartare

Blev så jävla förbannad idag va på Coop gick fram t glassboxen o bah gud va gott me glass så tog upp en o smaka så kmr d nån osäger att ja snattar d väll för fan en mänsklig rättighet att veta va man köper hur d smakar +man har väll rätt att kolla så nt terrorister har förgiftat d ska köpa tänk om ja hade köpt glassen så hade d varit gift i då hade ja dött nu när ja smakat först så hinner ja ju känna i lungn o ro att d smakar som d ska + mindre shans att dö av ett smakprov dom kränker mina rättigheter dom försöker ta livet av mig tänker stå upp mot förtrycket 


   
Citera

de e bra, kämpa på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så blev du arg för att någon kollade ingredienserna i glass innan man köpte den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker bara det är kul att läsa och jämföra och sen är det ju kul att veta vad det är i man äter också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får man inte det i affären?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trollollollollollollollol


   
SvaraCitera

hgfjnfgyjkry:
så blev du arg för att någon kollade ingredienserna i glass innan man köpte den?

Nej hon blev arg för att någon påpekade att man köper glassen man smakar på i affären, alltså hon tog lite glass från frysen och smakade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

Nej hon blev arg för att någon påpekade att man köper glassen man smakar på i affären, alltså hon tog lite glass från frysen och smakade

är det samma sak som att läsa på glassen, då måste man köpa den sen? jag har alltid varit rädd för att gå till affärer gör inte så jag hade rätt nu och skulle aldrig gått ut.


   
SvaraCitera

Trött


   
SvaraCitera