Aviseringar
Rensa alla

Märka alla redigerade bilder.


Ämnesstartare

Lyssnade på P3 idag där dom pratade om att det var ett lagförslag på att man skulle märka alla redigerade bilder så folket visste att ingen jävla idiot kan ha en midja på 10 cm. Vissa tyckte att man skulle märka bilderna så alla yngre folk fattar och även om man vet att dom är redigerade så tänker man inte alltid på det och då kunde få en liten påminnelse.
Vissa andra tyckte att alla redan visste att dom var redigerade och att det inte behövdes..
Vad tycker du?
Borde alla redigerade bilder märkas?


   
Citera
Ämnesstartare

skulle va coolt men tror ingen bryr sig så mkt om ifall det står det eller inte egentligen [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tycker att alla politiker bör märkas, så att man vet vilka man ska undvika. Förbannade idioti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ptja i kissies fall så var hennes ben senast vågiga och knotiga mitt på låret, så ja. Behövs knappast en märkning där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara dom fortsätter göra tjejerna perfekta så är jag nöjd[smile] orka runka till vanliga tjejer liksom[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

syftar på denna bild
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

syftar på denna bild

HAHHA nej vad pinsamt


   
SvaraCitera

Hmmm njaa.. svår fråga!
Jag tror inte vissa vet om att bilderna är retuscherade i tex tidningar och reklamer.
Men om man kollar på kissie så är det ju självklart..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

skulle va coolt men tror ingen bryr sig så mkt om ifall det står det eller inte egentligen [crazy]


   
SvaraCitera