Aviseringar
Rensa alla

Märken av bhar


Ämnesstartare

(nej det här är ingen sexig tråd om tuttar så om det var det ni var ute efter när ni klickade in här så kan ni klicka ut igen)

Brukar ni få det? Irriterar mig på det och skulle helst ha bhar med flera hundra centimeters omkrets för att slippa åtsittandet. Har enl bhvetare (bl a irls och Nintendo)  redan för stor omkrets på min bh, men jag vill ju gärna andas?? Efter några timmar sitter de bättre, men när man precis tagit på sig en nytvättad bh är det rena uhuh för bröstkorgen.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ååå var e alla sexiga tuttar

 tumblr_ll0vdknXPz1qjaka8o1_500.gif


   
SvaraCitera
penja

tyvärr, känner inte igen mig Ledsen

va onödigt att jag svarar ens,..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

(nej det här är ingen sexig tråd om tuttar så om det var det ni var ute efter när ni klickade in här så kan ni klicka ut igen)

Fan då!

Nä jag har inga själv men det verkar inte helt ovanligt hehehehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Fan då!

Nä jag har inga själv men det verkar inte helt ovanligt hehehehehe

Mm  har sett flera ggr på vänner och i omklädningsrum. Ett gissel detta. Det var så skönt när man var miniliten och kunde ha små söta spetslinnen på sig och dansa fram utan skav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:haj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det händer, fast inte alltid. Borde ha mindre runt om har jag märkt nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får lite märken, men öh... inte så mycket/så att jag tänker på det. Fast tar ju alltid av mig min BH när jag kommer hem från skolan osv, skönast att vara utan juh Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får av en, märkligt nog ären 80 b och jag har 75B men ändå använder jag aldrig den pga den sitter åt som fan o kväver mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnygg färg dock 🙁 kostade mig 279 fml


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool tur man slipper sånt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma här. borde nog  egentligen ha 75 B istället för 80


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får nog märken ibland, men det är inget jag brukar tänka på.. därav "nog" Rodnar behöver inte ens ha bh egentligen men vill inte att mina nipples ska synas om dom råkar bli styva 🙁


   
SvaraCitera

jag kan få lite märke runtom men det gör ingen skillnad om jag har 80C eller 75D pga blir lite märke ändå. men jag tycker inte det är så farligt. jobbigast är dock axelbandet i kombination med väska 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plus att tänk om någon skulle råka gå emot mig o ba "HARU INGEN BH!"


   
SvaraCitera