Aviseringar
Rensa alla

Märken på boxers - tips


Ämnesstartare

Tjena!
Främst riktat till alla grabbar därute. Är på jakt efter boxers som är allmänt sköna. Materialet bör vara mjukt. Några tips eller idéer kring lämplig märke? Har testat Calvins och de har funkat bra, tänkte bara kolla ifall det fanns andra (i samma eller lägre priskategori) med samma kvailté


   
Citera

Fråga min farmor vettja


   
SvaraCitera

Zlatans är riktigt sköna. Ska du ha "billiga" som är sköna så är lager157 ett bra alternativ för kalsonger.


   
SvaraCitera

Använder mest briefs. Är inte så där särdeles tänd på boxers. Inte brudarna heller.  Mycket glad

politisk-realist-briefs.jpg


   
SvaraCitera

politisk realist:
Använder mest briefs. Är inte så där särdeles tänd på boxers. Inte brudarna heller.  Mycket glad

    

Menar du att brudar föredrar män som går runt i trosor Förvånad


   
SvaraCitera
theooz

HM 


   
SvaraCitera

Så länge du inte köper Zlatan eller BjörnBorg kommer du bli nöjd


   
SvaraCitera

theooz:
HM 

hmmm


   
SvaraCitera

Det är Björn Borg som gäller


   
SvaraCitera

Ingen aning om hur Calvins är men Under Armour Tech är riktigt härliga att ha på sig.
Förvisso anpassade för att träna i men det gör dem inte mindre sköna för det 😀
UPSM27TDJ0QXC005_large_1.jpg


   
SvaraCitera

widediaper:
Det är Björn Borg som gäller

De sitter bra i början men de blir snabbt slitna i resåren enligt mig


   
SvaraCitera

Asstriid: Menar du att brudar föredrar män som går runt i trosorFörvånad

Skilj på briefs för män och trosor för kvinnor. Det enda som skiljer briefs från boxers är att briefs är lite lägre skurna i midjan och att de saknar ben. Jag simmar mycket och använder även just briefs som simbyxa. Även på badstranden sommartid. Skulle aldrig förnedra mig med att dra på mig ett par badshorts som räcker ner till knäna. Tumme ned

Helt riktigt uppfattat - brudarna gillar briefs på killar med en hyfsat snygg kropp. Kanske inte är så snyggt på överviktiga killar förvisso.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick bli ett tre-pack från Only & Sons. 
Tack för alla tipsen!


   
SvaraCitera
Cobrak

politisk realist:

Skilj på briefs för män och trosor för kvinnor. Det enda som skiljer briefs från boxers är att briefs är lite lägre skurna i midjan och att de saknar ben. Jag simmar mycket och använder även just briefs som simbyxa. Även på badstranden sommartid. Skulle aldrig förnedra mig med att dra på mig ett par badshorts som räcker ner till knäna. Tumme ned

rekommenderar dessa till dig

1200x1800_thumb_t3012-4584.jpg


   
SvaraCitera
Cobrak

nu har jag visserligen inga juveler som kan klämmas men av egen erfarenhet så är tono-kallingar riktigt sköna att sova i 


   
SvaraCitera