Aviseringar
Rensa alla

märkes butiker i stockholm


Ämnesstartare

hej, jag tänkte åka ner till stockholm nu på lovet å shoppa kläder. oh då undrar jag om ni vet nån bra märkes klädes butik med kill kläder?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[zzz] -.-


   
SvaraCitera

finns ju typ hur många som helst


   
SvaraCitera

hej jag tänkte åka upp till vart du nu bor på lovet och kolla om det finns några idioter. oh då undrar jag om du känner till någon?[smile]


   
SvaraCitera

hahaha, jag ska ner till skåne och undrar om det finns nån bra hage med kor i där man kan kolla på kor


   
SvaraCitera

är inte alla kläder märkeskläder;F


   
SvaraCitera

nej men det finns i stock holm[crazy]


   
SvaraCitera

nu är inte jag någon höjdare på sthlm men PUB, NK, NATALIE SCHUTERMAN. Sedan finns det säkert 1000 butiker till med bra sortiment


   
SvaraCitera
elinc

värdeuppgift:

kolla på kor

Hell_man:

kolla om det finns några idioter.

HAHA[love][love]

Men hallå, det är ju liksom STOCKHOLM du ska till?


   
SvaraCitera
Hando

Stockholm...Sveriges största stad likssom...klart det finns märkeskläder för killar där då


   
SvaraCitera

Det finns massa kläder på nåt relativt nyöppnat och rätt flott ställe i Vällingby [y] Annars kan du ju alltid testa MQ. Finns överallt i stan och landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser att du bör se över inhandlandet märkeskläder, då du inte ens kan stava till märkesbutik.

Annars ligger Myrorna och Stockholms Stadsmission mig varmt om hjärtat. Där kan du hitta märkeskläder som var väldigt moderna på 60, 70 samt 80-talet. Enjoy, säger jag bara!

Annars har vi ju NK, jäkligt orginellt. Är man svensk bör man ju klä sig som en också.....


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera