Aviseringar
Rensa alla

Märkliga människor


Ämnesstartare

kanske en umare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
kanske en umare?

Mm funderade också på det, hoppas inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:
Tycker inte om såna. Det finns några här. Tiger ihjäl dom.
Även om det inte mildrar paranoian

Otrevligt 🙁

Rykten sprids ju fort på små ställen. Kanske hen ville bli vän med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Otrevligt 🙁

Kanske. Men vet inte om personer som är typ stalkers är såna man borde lägga ned energi på. Mår dålgit av deras vetande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är trevligt att prata med främlingar. Dock är det ju skillnad på att prata om sex/annan personlig info om ens andres osv och att prata om vädret. Sätter jag mig på en busshållplats där någon med en hund sitter frågar jag ofta om jag får hälsa på den och sedan kan det hända att vi börjar prata om djur eller ngt.
Främlingar är ju bara farliga att prata med om man har väldigt dåligt omdöme/svårt att tolka undermeningar och avsikter eller är ett litet barn.  Annars är det bara nyttigt och bra. Vi behöver bli lite mer öppna.
När jag och person sist skulle åka från veterinärbesök satt det en surmulen tjej på bänken och försäkrade mig om att hon inte var pälsallergiker medan jag satte ned transportväskan med min katt mellan oss. Hon visade sig vara jättetrevlig och hade själv en katt hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror aldrig att jag ens försökt prata med en främling, känner jag inte folk så ignorerar jag dem bara, de finns inte i min värld


   
SvaraCitera