Aviseringar
Rensa alla

Mästerkocken


Ämnesstartare

Är det nån mer än mig som saknar Morberg i Mästerkocken den här säsongen?? Hmm vet inte va jag tycker om nya killen..Varför slutade ens Per?


   
Citera
Ämnesetiketter

Han är ju Mästerkuken himself! Sjukt tråkigt utan honom. Men han har nog fullt upp med alla andra grejer som han gör.


   
SvaraCitera

varför gillar man per morberg?

har svårt för honom.


   
SvaraCitera

elverpigen:
varför gillar man per morberg?

har svårt för honom.

Tyckte han mest var äcklig förr, med fingrar i håret och sen i maten och sånt. 
Nu tycker jag han är skön, för har sett mer av honom.


   
SvaraCitera

Antingen älskar man han eller så hatar man han. Kollar ingte på det så har inget att tycka tyvärr


   
SvaraCitera

Finns väl ingen anledning att se det där programmet utan honom, Per Morberg själv är däremot kung.


   
SvaraCitera

Har aldrig sätt på programet (har inte ens någon tv kanal), dock laddar man ner dem senaste vad blir det för mat avsnitten. Snubben har en förmåga att få en till att över producera en del saliv/drägel när han lagar mat om vi säger som så hehe Mycket glad


   
SvaraCitera

sveriges mästerkock, tävlingen där 10 sekunders efterliggande i grenen äggvispning kan avgöra om du går vidare. Kameror och jurrymedlemar som stirrar på gråtande medlemar. Enligt mitt tycke är det att sälja andra människors kännslor. 


   
SvaraCitera

Han e äcklig, är d ngt han kan laga så är det väl såser grundade på svett. Gråter


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

morberg har ju bara så sjukt vidrig personlighet 🙁
och alla dessa matlagningstävlingsprogram usch nej och tack.
förstår inte att det ses av folk.


   
SvaraCitera

Skulle inte äta hans mat om jag så fick betalt.


   
SvaraCitera

han är ju jättehärlig


   
SvaraCitera
Draug

morberg e en flötig en me fingrar i maten o ska sliska o hålla på. han ä r väll skön på ett sätt men samtidigt vidrig, i alla fall i hans matprogram.


   
SvaraCitera

Den nye killen Anders pratar på ett ganska skönt sätt, han typ drar bak hela ansiktet på något vis 


   
SvaraCitera

julia92: Varför slutade ens Per?

passade inte hans image så han krävde tramsigt mycket pengar för att ställa upp igen


   
SvaraCitera