Aviseringar
Rensa alla

Magdans


Ämnesstartare

Gick en termin på libanesisk. Jämförde mig med andra och kände mig dålig, så slutade.
Har inte så bra kroppskontroll, men det är kul. Bra musik hade vi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: Gick en termin på libanesisk. Jämförde mig med andra och kände mig dålig, så slutade.
Har inte så bra kroppskontroll, men det är kul. Bra musik hade vi.

Då får du väl dansa hemma istället 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns att sista året i gymnasiet var det en föreställning vi fick se på där några av våra kvinnliga skolelever dansade magdans. Det var hett. Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: Minns att sista året i gymnasiet var det en föreställning vi fick se på där några av våra kvinnliga skolelever dansade magdans. Det var hett.

HAHAHA bra för dig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner en tjock ung man från dom riktigt mörka dalaskogarna som på fyllan kan stoltsera med en dylik dans, det är då det eminenta jävla uttrycket skräckblandad förtjusning kommer till sin rätt på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Känner en tjock ung man från dom riktigt mörka dalaskogarna som på fyllan kan stoltsera med en dylik dans, det är då det eminenta jävla uttrycket skräckblandad förtjusning kommer till sin rätt på allvar.

Det skulle jag vilja se 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Det skulle jag vilja se 😀

Careful what you wish for som man brukar säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Careful what you wish for som man brukar säga.

HAHAHAHHA! 


   
SvaraCitera
höna

Jag såg en magdansare under medeltidsveckan på en krog där. Det var så jävla sexigt att jag vart lite lesbisk där ett tag. Otroligt fachinerande också hur fort man kan röra på kroppsdelar. Så sån klassisk magdans skulle jag vilja lära mig. Men jag tror jag är lite för klumpig.


   
SvaraCitera
höna

Fascinerande. Hur fan stavas det??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det kan jag. Det är väldigt lattjo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: Fascinerande. Hur fan stavas det??

Du stava rätt! 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns det nåt som heter rövdans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: finns det nåt som heter rövdans?

Twerking Haha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skrev inte inns,


   
SvaraCitera