Aviseringar
Rensa alla

Magisk, förjävlig svamp.


Ämnesstartare

Dude, stay away from the shrooms om du inte är van till hallucigener, jag gjorde ett tjockt misstag med LSD. Trippade till helvettet o var fast där ett jävla tag asså. Sen blev de lite mer röka o läsa på lite mer innan jag tog trip 2. [y]


   
SvaraCitera
talrik

Lakritzc:

Dude, stay away from the shrooms om du inte är van till hallucigener, jag gjorde ett tjockt misstag med LSD. Trippade till helvettet o var fast där ett jävla tag asså. Sen blev de lite mer röka o läsa på lite mer innan jag tog trip 2. [y]

aa asså förberedelserna gör förutsättningarna till en bra tripp. är du ute i solsken och livet e allmänt UNDERBART så har du generellt sett en bra trip 😛 men som sagt, stänger du in dig i ett mörkt rum så e sannoliken stor att du freakar ur:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Men nu undrar jag om man kan börja total trippa och bli helt jävla galen på detta?

Får du en riktig dålig snedtripp, så visst. Men om du undrar om du kan flippa ur nu, efteråt, pga. din senaste tripp, så skulle jag inte oroa mig.

kindergarten:

Jag var inte riktigt säker på vad han gjorde med mig, men det kändes verkligen som han hade sex med mig fast jag inte ville.

Det låter... bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera