Aviseringar
Rensa alla

Magmuskler


Ämnesstartare

Jag är en kille på runt 15 års åldern
Jag sportar 4 dagar i veckan, inkl att jag sportar lite på fritiden också.
Jag är direkt tjock dvs att jag har såkallade ''manboobies'' men mina magrutor syns inte...
Jag gör många sitt ups och det kan vara från 100-350 2-3 gånger i veckan och jag ser fortfarande ingen resultat, jag känner mina magmuskler men dom syns inte, något tips på hur man bränner fettlager så att magrutorna syns mer? Skulle vara väldigt tacksam då jag inte speciellt tycker om att inte ha magrutor som syns.


   
Citera

Du kan inte punktförbränna, så såkallad "powerwalking" är mycket effektivare än sit-ups, till exempel.


   
SvaraCitera

du borde äta bättre, jag tipsar om massa chips och läsk, den dieten har gett resultat för mig[smile]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

1. Ät mindre, träna mer.
2. Se 1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://trainingground.webs.com/sixpackabs.htm

Läs på i sidan "First" om kost.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simning är nog det bästa om man vill ha synliga muskler fast man behöver då muskler innan man börjar 😛


   
SvaraCitera

roozter:

Jag är direkt tjock

[love]


   
SvaraCitera

SLCD:

1. Ät mindre, träna mer.

*Ät tonfisk, träna mer
[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spring mer eller sluta äta


   
SvaraCitera

roozter:

100-350 2-3 gånger i veckan

Med andra ord trænar du bara uthållighet och får musklerna formade dærefter. Du kan gøra 30 långsamma situps och få bættre resultat (i synnerhet om du kør militærsitups eller har en vikt i hænderna).

Edit: Jaha, missade lite med uppfattningen. Tipset kvarstår emellertid.


   
SvaraCitera

roozter:

Jag är direkt tjock dvs att jag har såkallade ''manboobies''

[love]
Älskar din självdistans, tror den kommer att föra dig framåt i livet.


   
SvaraCitera

Deffa - Dvs, spring, spring spring spring 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prinoto:

Deffa - Dvs, spring, spring spring spring 😀

Absolut, resultatet blir dock bättre om man har några muskler under fettet till att börja med. Snyggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja gå på diet....

och dem n00bsen som tror det är samma som att banta. DET ÄR DET ICKE


   
SvaraCitera
Ofixad

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

För att få dina magmuskler synligare är det inte mer träning som behövs. utan snarare mindre mat. Med andra ord måste du förlora fett. Detta gör du genom att göra dig av med mer energi än vad du får i dig.

Om din "gräns" då du står still i vikt är 2000 kcal så behöver du ligga på 1500 kcal/dag för att gå ner 0,5 kg i veckan. Detta är optimalt för att förlora fett men samtidigt inte förlora muskler.
7000kcal är ca 1 kg.
Så för att gå ner ett kilo så behöver du förlora 7000kcal. Tvärtom gäller om du vill gå upp ett kilo.

Detta fenomen är kallat att: "Deffa" Dvs, definera din muskulatur!

Remember, man bygger inte sexpack på gymmet, utan i köket [smile]


   
SvaraCitera