Aviseringar
Rensa alla

magont


Ämnesstartare

Hejsan! När jag ligger ner i sängen ex, platt på magen, eller på något konstigt sätt så får jag kramp i magen när jag ställer mig upp, riktigt jobbigt, inte direkt ont men väldigt obehagligt.. varar bara i några sekunder.. någon mer som känner igen detta!?


   
Citera
Ämnesetiketter

Nope. Fråga läkare, man kan fråga dem allt Mycket glad


   
SvaraCitera

jag har något liknande då och då. märker att det är efter att jag suttit ner länge och sedan ställer mig upp för att gå på toa t.ex. då hugger/sticker/krampar det i magen. kanske har det nåt att göra med tarmen har kommit snett eller nått och "rätar ut sig".  mina varar också bara några sekunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietz:
jag har något liknande då och då. märker att det är efter att jag suttit ner länge och sedan ställer mig upp för att gå på toa t.ex. då hugger/sticker/krampar det i magen. kanske har det nåt att göra med tarmen har kommit snett eller nått och "rätar ut sig".  mina varar också bara några sekunder.

Tror vi har exakt samma problem, jag har det inte ofta! men känner också så i magen!!!


   
SvaraCitera

sluta ställ dig upp då!!


   
SvaraCitera

*dags vila förstör mig med helt fel information och skimmade igenom texten, jag orkar inte med mig längre, sorry


   
SvaraCitera

Vet ej om det är samma. Men vet att jag hade för jävla ont några gånger mellan November och nutid.
Typ om jag går upp och pissar på natten ibland så sticker det till som FAN precis under naveln. Kan inte räta ut magen utan får gå böjd tillbaka till sängen... Övervägt akuten, fast aldrig dragit dit.

Vettefan vad det kan vara...

Kommer och går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Vet ej om det är samma. Men vet att jag hade för jävla ont några gånger mellan November och nutid.
Typ om jag går upp och pissar på natten ibland så sticker det till som FAN precis under naveln. Kan inte räta ut magen utan får gå böjd tillbaka till sängen... Övervägt akuten, fast aldrig dragit dit.

Vettefan vad det kan vara...

Kommer och går.

det är ju något liknande, ibland böjer jag också..!
men detta låter lite sämre en de jag har..


   
SvaraCitera
Exner

Var i magen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Var i magen?

Asså det är olika, men får det typ 1-2 gånger i månaden, när jag legat på magen för länge osv.. oftast där man brukar ha ont när man har ont i magen? men det varar i typ 5-10 sekunder.


   
SvaraCitera