Aviseringar
Rensa alla

Magproblem och tarmar


Ämnesstartare

Jag undrar om man kan ha avföring kvar i tarmarna några dagar, och bara låta det vara där? Liksom, jag tror att jag har det. Jag har haft så ont i magen, tarmarna hela tiden, och jag bajsar inte så bra heller. Bara massa bitar kommer ut. Och jag har även fått en knöl i handleden


   
Citera
Ämnesetiketter

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät nyttigt?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

typ linfrön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man? För det gör så jävligt ont, och jag blir varken hungrig eller mätt. För att jag har avföring kvar i tarmarna, jag skämtar inte. Nåt är fel med mina tarmar. Och min mage.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag äter nyttigt, men så fort jag äter och blir nödig, så försvinner inte den gamla avföringen från min mage(tarm). Hur konstigt det än låter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Kan man? För det gör så jävligt ont, och jag blir varken hungrig eller mätt. För att jag har avföring kvar i tarmarna, jag skämtar inte. Nåt är fel med mina tarmar. Och min mage.

Varför går du inte bara till läkaren? Du kan ju få hjälp och slippa detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Varför går du inte bara till läkaren? Du kan ju få hjälp och slippa detta.

För det är väldigt svårt att förklara detta för läkaren. Och många läkare är ju invandrare, svårt att kommunicera med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

För det är väldigt svårt att förklara detta för läkaren. Och många läkare är ju invandrare, svårt att kommunicera med dem.

Du kan välja läkare själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du kan välja läkare själv.

Jo, min mamma beställde tid idag. Jag vet inte vilken läkare, men förmodligen invandrare. Så jag hoppas att det går bra.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det ända jag är rädd är att doktorn fel diagnotiserar mig eller, har ingen aning om vad jag kan ha för problem eller ens kunna hjälpa mig.


   
SvaraCitera

Anura:

avföring kvar i tarmarna

subileus tror jag. kör med movicol eller liknande. finns receptfritt. glöm inte att dricka mycket vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åk till sjukhuset så hjälper de dig, mouhahahah. [badgrin]


   
SvaraCitera

Anura:

kanske laxoberaldroppar också..


   
SvaraCitera

Anura:

Och många läkare är ju invandrare, svårt att kommunicera med dem.

l
o
l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ät mycket grovt bröd och drick massa vatten [shake]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och knölen i handleden beror mest troligt inte på att du har svårt att bajsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Och många läkare är ju invandrare, svårt att kommunicera med dem.

[confused]

Anura:

Det ända jag är rädd är att doktorn fel diagnotiserar mig eller, har ingen aning om vad jag kan ha för problem eller ens kunna hjälpa mig.

Äh, bättre att du åker dit och kollar upp det än att sitta hemma och ha ont. Ofast så löser det sig. Du kanske har en vanlig förstoppning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bästa är att söka upp en doktor för om ens tarm inte funkar normalt så kan det leda till stora problem som t.ex. brusten tjocktarm, infammerade tarmar (inte skoj) och massor av annat.
du borde be om att få göra ett svep genom bajs proverna så att dem kan se vad som kan vara fel speciellt ett prov som visar om du har inflammation.


   
SvaraCitera