Aviseringar
Rensa alla

Magrutor


Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

Bajwa: jag har skitit i videonas för jag vill inte liksom gå på en diet eller något sånt, bara äta nyttigare och röra mig mer

Det r ju exakt det han visar i videon hur du ska göra? Det är ingen diet, det är ett permanent sätt att äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Det r ju exakt det han visar i videon hur du ska göra? Det är ingen diet, det är ett permanent sätt att äta.

Ja, men bara äta äta frusna grönsaker hela tiden.

då har jag nog hellre inte magrutor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

då har jag nog hellre inte magrutor.

Haha rätt resonerat[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

då har jag nog hellre inte magrutor.

"omg jag vill vara helt rippad! Men va fan, måste jag faktiskt göra något för att bli det? Nej usch jobbigt [mad]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör något.

men käka frusna grönsaker till frukost, lunch, middag osv

Tror inte mina föräldrar skulle gått med på det.

jag hänger med på Scoobys work outs men liksom den maten, blä

Visst har jag inte skrivit att det skulle gå jätte snabbt, inte ens att det skulle gå snabbt, och med det menas det ju också att jag inte tänkte behöva käka frusna grönsaker livet ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

Visst har jag inte skrivit att det skulle gå jätte snabbt, inte ens att det skulle gå snabbt, och med det menas det ju också att jag inte tänkte behöva käka frusna grönsaker livet ut.

Man behöver absolut inte äta frysta grönsaker livet ut =P Att få synliga magmuskler är väldigt simpelt och lättare än vad folk tror. Handlar bara om att få bort fettet[y] Tänk mer på vad du äter och undvik att stoppa i dig onödiga saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Man behöver absolut inte äta frysta grönsaker livet ut =P Att få synliga magmuskler är väldigt simpelt och lättare än vad folk tror. Handlar bara om att få bort fettet Tänk mer på vad du äter och undvik att stoppa i dig onödiga saker.

en sånt liv har jag hellre! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

en sånt liv har jag hellre! 😛

Asså du behöver inte följa någon diet eller sluta med skräpmat och godis helt och hållet. Bara se till att äta lite mindre av allt isåfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm!

tack för alla svar!

ni behöver inte svara något mer om det inte är något viktigt ni har glömt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"sexpack" har alla, i den benämning att vi alla har likadan magmuskulatur. Men för ett snyggt sexpack krävs det att alla sektioner av bålen är vältränade och att man har låg kroppsprocent fett samt låg kroppsprocent vätska för att se "rippad" ut.

Finns en hel del andra faktorer man kan räkna med men Keep it basic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, grymt svar! blueprint

I den här tråden frågade jag inte vad magrutor ar...[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

Hur får man magrutor?

man tar en penna och målar rutor på magen[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe vill också ha magrutor nu är 13 ja också men vet inte hur jag ska göra snälla svara någon skulle vara gött!


   
SvaraCitera