Aviseringar
Rensa alla

magrutor på tjejer


Ämnesstartare

hej ,

asså jag är 14 år , och vill ha magrutor. asså inte sån kraftiga :S det är jävligt fult. utan magmuskler :P?

har någon några tips hur jag ska träna och sånt ?


   
Citera
Ämnesetiketter

tjaamanda:

har någon några tips hur jag ska träna och sånt ?

Ja


   
SvaraCitera

Sit-ups.


   
SvaraCitera

föreslår alla beprövade metoder för bukträning


   
SvaraCitera

Alltså, magrutor på tjejer ser lite ut som att man är tjock/har putmage (tänker shakira i hips dont lie-videon). Ät lite så får du en sån mage, och på köpet får du boobies n bootie också [party]


   
SvaraCitera

honolulu:

Ät lite så får du en sån mage

Haha, luras inte! Man ska ju äta mycket chips och sånt annat fett, så att man lägger på mycket bagage på magen som man sedan kan dela in i rutor [smile][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magrutor är inte snygga. På nån, gäller oavsett kön.


   
SvaraCitera

sök på google

dock är det inte snyggt


   
SvaraCitera

Renesmee:

Haha, luras inte! Man ska ju äta mycket chips och sånt annat fett, så att man lägger på mycket bagage på magen som man sedan kan dela in i rutor [smile][cute]

Höhö! ;> Fast nae, jag tror inte chips är svaret, jag tror att tidig överkonsumtion av smörmackor ger en lite hull som man växer i senare [party] hon kan börja nu!


   
SvaraCitera

ät bra, sov bra, ha tålamod, sen e du biff som fan


   
SvaraCitera

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071

Finns en del magövningar där ifall du har tillgång till gym, kanske måste vara äldre än 14 på de flesta ställen. :/

Börja kickboxas annars ifall det finns i din stad, jättebra träning. [y] Dock risk för åldersgränser där med tyvärr.


   
SvaraCitera