Aviseringar
Rensa alla

magsår


Ämnesstartare

fan kan läkaren göra åt d egentligen lr..

kan fan nt ens dricka vatten utan att jag får 100nålar i magen


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är det allvarligt (blödande magsår?) så är det klart att de måste undersöka saken. De kan väl undersöka om bakterier eller annat är orsaken och ge dig receptbelagda mediciner som lindrar. [y]

Magsår suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom kan ge dig meduciner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller antibiotika. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ännu mer meduciner
jippi


   
SvaraCitera

Fråga Gandalf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå är det läkarens fel att du har magsår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

vadå är det läkarens fel att du har magsår?

hur fick du det till det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Är det allvarligt (blödande magsår?)

nee men det svider/sticker till vid 1 viss spot i magen när ja äter lr dricker i flera timmar. så obehagligt att ja hellre svälter (svältning går emot allt ja nånsin har trott på)

så aa alla ba de e magsåår! o jaba aaa säkert

Artie:

meducine

gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur fick du det till det?

LÄSTE KANSKE FEL [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

nee men det svider/sticker till vid 1 viss spot i magen när ja äter lr dricker i flera timmar. så obehagligt att ja hellre svälter (svältning går emot allt ja nånsin har trott på)

Skulle kunna vara det så gå till doktorn om det är så jobbigt. [y]


   
SvaraCitera

Är det långt uppe på magen du känner det? Magkatarr kan ju ge liknande symtom som magsår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

magsår

Finner denna tråd intressant då jag också fått nåt med magen för sådär tre veckor sedan... är osäker på vad det är än så länge. Vid random tillfällen får jag sjukt huggande smärta i magen, som varar i flera timmar och som ofta gör så ont att jag tror att jag ska spy. Men - att äta lindrar smärtan, och att dricka mjölk får den att gå över nästan helt nästan direkt, samt att hålla sig borta i 1-2 dygn.

Om du inte testat mjölk än, så gör det. Både vanlig och laktosfri. Går du till en vårdcentral känns det som att dom lär göra mindre för dig där än vad jag gjort för dig med detta inlägg[tired]

Kanske ska få detta undersökt, så länge det inte är på nån inkompetentcentral. Vad fan... så jävla mycket misstag som begås på vårdcentraler känns det som att det kvittar om man går till en vårdcentral eller inte med något[rolleyes]

Senaste var ju personen som hade fått diagnosen halsbränna, men som hade cancer i... strupen har jag för mig att det var, som tack vare den felaktiga diagnosen spridit sig till en lunga också. Den var ju riktigt fin[rolleyes]

[love]


   
SvaraCitera