Aviseringar
Rensa alla

Mahalageasca vs Tabulhaneaua


Ämnesstartare

mynona: och det är trevligt att se,

why


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

why

anmäld


   
SvaraCitera
mynona

Mahalageasca: ?

upprepar: ett svar i utbyte mot ett svar. släck mitt frågetecken så rätar jag ut ditt, Madagaskar


   
SvaraCitera
mynona

kukoxo:

why

du ger hen vad hen tål och det är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

du ger hen vad hen tål och det är bra

förståa gången jag skriver till dig nu, lite nervöst är detta. men den bilden du har som avatar, är inte det från windows bilder? man får ju alltid några gratis bilder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

du ger hen vad hen tål och det är bra

jag tål mer än så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

du ger hen vad hen tål och det är bra

att jag är hård?


   
SvaraCitera
mynona

den_fete:

förståa gången jag skriver till dig nu, lite nervöst är detta. men den bilden du har som avatar, är inte det från windows bilder? man får ju alltid några gratis bilder.

det var ju en helt ofarlig och tam fråga? varför då nervös? jag älskar windows gratis blomstermotivsbilder


   
SvaraCitera
mynona

Mahalageasca:

jag tål mer än så

bra. då kan jag motse mer. 

kukoxo:

att jag är hård?

som en standartenfuhrerin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: jag älskar windows gratis blomstermotivsbilder

Så det är en gratis blomstermotivsbild? Jag som precis tänkte skriva att jag haft alla windows från 95 och framåt (även dom misslyckade och oönskade, som windows ME) men inte minns att den bilden ska ha varit med i något av domLedsen

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

det var ju en helt ofarlig och tam fråga? varför då nervös? jag älskar windows gratis blomstermotivsbilder

jag blev mobbad av tjejer på mitt förra jobb. jag har tjejfobi pgr av detta. själv föredrar jag grand canoyn bilden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

bra. då kan jag motse mer. 
som en standartenfuhrerin

tack. jag vet hur såna ska handskas. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: själv föredrar jag grand canoyn bilden

Använder denna:
bled_HDR.jpg

Ej windows, utan bara något jag hittade när jag bildgooglade HDR. Funderar dock på att byta till 3204718674_84a7bb0b70_z.jpg?zz=1

Eftersom jag haft den andra ett tag nu.

Hatar verkligen texteditorn ibland...

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Storchen84: Så det är en gratis blomstermotivsbild? Jag som precis tänkte skriva att jag haft alla windows från 95 och framåt (även dom misslyckade och oönskade, som windows ME) men inte minns att den bilden ska ha varit med i något av dom

Du tänkte det inte bara, nu skrev du det i alla fallHjärta

den_fete:

jag blev mobbad av tjejer på mitt förra jobb. jag har tjejfobi pgr av detta. själv föredrar jag grand canoyn bilden.

Jag förstår. tjejer kan mycket riktigt vara besvärliga, killar är enklare att handskas med Ledsen

kukoxo:

tack. jag vet hur såna ska handskas. 

ös på 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: tack. jag vet hur såna ska handskas.

?


   
SvaraCitera