Aviseringar
Rensa alla

Majoriteten (typ 80 %) på detta forum är tjejer.


Ämnesstartare

Killar är mer kvalitativa med sitt nätsurfande och vill inte lägga lika mycket tid åt att spamma nonsens, skulle jag tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
Killar är mer kvalitativa med sitt nätsurfande och vill inte lägga lika mycket tid åt att spamma nonsens, skulle jag tro.

stämmer nog bra. slidjuren chattar hela tiden och lägger upp en massa bilder och skriver "åååååååå sicken fin hud" "men gud gumman, har du tappat 2 kilo sen helgen" etc.
vi män skriver på viktiga sportforum, och flashback där vi har vild debatt om allt från politik till filmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va?!


   
SvaraCitera

the_fat_one: vild debatt om allt från politik till filmer.

d.v.s rasism, nazipolitik och invandring eller? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

att du inte skäms

ibland känns träffarna lite som omvänd korvfest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: stämmer nog bra. slidjuren chattar hela tiden och lägger upp en massa bilder och skriver "åååååååå sicken fin hud" "men gud gumman, har du tappat 2 kilo sen helgen" etc.
vi män skriver på viktiga sportforum, och flashback där vi har vild debatt om allt från politik till filmer.

Allt som killar diskuterar tenderar till att hålla högre nivå. Handlar inte ens om ämne.

Roligt är också när de lägger ut bilder på sina tattos, som av händelse ligger placerade på svanken eller bröstet. Ungefär som att ingen fattar vad de är ute efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ibland känns träffarna lite som omvänd korvfest.

en-kletig-hög-av-syntetisk-bindväv-och-spårmängder-färs-med-lite-sladdrigt-i-mitten-fest?


   
SvaraCitera

Vehnk: Killar är mer kvalitativa med sitt nätsurfande och vill inte lägga lika mycket tid åt att spamma nonsens, skulle jag tro.

Fast nä osv. 

Leijonsparf: ibland känns träffarna lite som omvänd korvfest.

Förra träffen var det la typ.. Hm. 7 tjejer och 6 killar? Är detta synonymt med omvänd korvfest? 
Undrar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske, av de mest kända.. Fast ne. 


   
SvaraCitera

vad pratar ni om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Fast nä osv. 

Förra träffen var det la typ.. Hm. 7 tjejer och 6 killar? Är detta synonymt med omvänd korvfest? 
Undrar. 

nej, men bildade mig uppfattning tidigare under kvällen och höftade rätt grovt, sen är det även en fråga om vilka man faktiskt märker är där också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

en-kletig-hög-av-syntetisk-bindväv-och-spårmängder-färs-med-lite-sladdrigt-i-mitten-fest?

typ det, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
Killar är mer kvalitativa med sitt nätsurfande och vill inte lägga lika mycket tid åt att spamma nonsens, skulle jag tro.

the_fat_one:

stämmer nog bra. slidjuren chattar hela tiden och lägger upp en massa bilder och skriver "åååååååå sicken fin hud" "men gud gumman, har du tappat 2 kilo sen helgen" etc.
vi män skriver på viktiga sportforum, och flashback där vi har vild debatt om allt från politik till filmer.

Vehnk:
Allt som killar diskuterar tenderar till att hålla högre nivå. Handlar inte ens om ämne.

Roligt är också när de lägger ut bilder på sina tattos, som av händelse ligger placerade på svanken eller bröstet. Ungefär som att ingen fattar vad de är ute efter.

hahahahahah xD


   
SvaraCitera

Leijonsparf: sen är det även en fråga om vilka man faktiskt märker är där också.

Jaså, jaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

um-tjejerna, 

zigail.jpg


   
SvaraCitera