Aviseringar
Rensa alla

Maktlös


alis
 alis
Ämnesstartare

Allt har gjort mej förvirrat,  mina föräldrar har slutat prata med mej bara för att dom fick reda på att jag var tsm med en afikan, jag torska jag blev utkickad från internatet och nu håller jag på att bli utkickad från min familj, mina såkallade vänner svek mej och jag känner mig så maktlös och lämnad,  åker jag hem till min pojkvän riskerar jag att förlora min familj
, jag tänker aldrig lämna min kille på grund av  vad andra tycker om vårt förhållande, visst jag har fattat att folk ögar oss ute men jag har aldrig brytt mej,  men jag tänker inte välja någon sida , jag älskar min familj oavsett allt dom gjort mot mig. Men jag älskar även min pojkvän som fått mig att kämpa igenom dom tuffaste dagarna hjälpt mig att klara vardan och när det krisat sig. Han har alltid funnits där,  jag blir så ledsen så krossad jag vill inte ha det såhär, jag är rädd, rädd att förlora dom..


   
Citera

Jobbigt det låter.

Riktigt fel av dem att döma dem enbart efter vem du är tillsammans med. Det är ju ditt eget val. 
Varför blev du utkickad från internatet?


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

Run Riot:
Jobbigt det låter.

Riktigt fel av dem att döma dem enbart efter vem du är tillsammans med. Det är ju ditt eget val. 
Varför blev du utkickad från internatet?

Det är så fel det kan bli ...    För dom trodde jag hade tagit droger på skolan, men hade gjort det innan skolan och de var inte ens droger.. hade rökt några jollar..  men torskade på pisseprov så blev avstängd två veckor och utslängd från boendet . Men lär sitta fast där ett bra tag  =/


   
SvaraCitera

Det är inte värt att riskera sin familj för en pojkvän, lolXDDXXDDSX GLHF


   
SvaraCitera

Dina föräldrar och kompisar mm borde kanske ta och lära känna killen innan dom dömer han. 


   
SvaraCitera

Fråga dom vad som är fel på honom. Detta låer väldigt märkligt


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

adaq:
Fråga dom vad som är fel på honom. Detta låer väldigt märkligt

Mina föräldrar är albaner och dom är dom största rastisterna mot afrikaner, över deras döda kropp kommer dm låta mej va tsm med honom.


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

pastakatt:
Det är inte värt att riskera sin familj för en pojkvän, lolXDDXXDDSX GL

Jag gjorde det misstaget innan och jag gör inte om det, jag vill varken förlora min familj eller honom på grund av att dem inte gillar mitt val, någon gång får dom faktist acceptera och vakna upp att jag har egna val oh egna rättigheter jag är 23 år och borde få va med vem jag vill...


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

rogernw:
Dina föräldrar och kompisar mm borde kanske ta och lära känna killen innan dom dömer han. 

Kan inte mer än att hålla med dig,  vi lever i 2015 där man vågar ta utmaningar och våga bryta banden bland alla dessa tragiska traditioner . Det sårar mig djupt...


   
SvaraCitera

alis:

Kan inte mer än att hålla med dig,  vi lever i 2015 där man vågar ta utmaningar och våga bryta banden bland alla dessa tragiska traditioner . Det sårar mig djupt...

Jag förstår dig..
Du kanske inte vet, eller kanske inte vill säga, men varför tycker dom inte om han? 


   
SvaraCitera
alis
 alis
Ämnesstartare

Min mamma är den mest envisades människa på denna planet omöjligt att säga något till henne utan att bli förnedrad. Hon har inte pratat med mej sen nyår... Varken hon eller min pappa gillar afrikaner , albaner e dom största rasister som finns på denna planet .. Jag har ljugit för dom men blir man hotad av sin mamma att hon ska bränna både mig å han levande i ett hus om hon hör att det är sant å min pappa skulle ta livet av sig om de e sant sen har jag mina bröder som kan flyga på mej vilken sekund s som helst ..


   
SvaraCitera

alis: Jag har ljugit för dom men blir man hotad av sin mamma att hon ska bränna både mig å han levande i ett hus om hon hör att det är sant å min pappa skulle ta livet av sig om de e sant sen har jag mina bröder som kan flyga på mej vilken sekund s som helst ..

Det låter väldigt allvarligt att du lever i konstant rädsla att bli påhoppad av dem.
Förstår att du bryr dig om vad din familj tycker, men så ska de inte få behandla dig.

Tycker du ska vända dig till en kvinnojour eller något liknande. Fråga någon på Stöd & Svarsidan här på UM så kan de säkert hjälpa dig ta kontakt.


   
SvaraCitera