Aviseringar
Rensa alla

Mål: 6-pack!


Ämnesstartare

Tja alla 😀
Är en kille på 14 år och väger 54 kg och 170 cm lång! Har till slutet av Maj ett mål, nämligen att få sexpack och för övrigt bröstmuskler osv. Är inte fet av mig, skulle kunna beskriva mig som en normalviktig person kanske lite underviktig. Hur som helst så går jag till gymmet varranan dag och gymmar ungefär i 70 minuter. Efter passet käkar jag endast ett rött äpple!

Jag tränar 30 minuter löpning vilket ger resultat till 5 km, roddar i 15 minuter, sen typ nån maskin man står upp och tar ner vikter med armarna, alltså drar ner och sen drar upp försiktigt. Det gör jag i typ 5 minuter haha! En annan sak jag också gör är den där saken som man drar från sidorna mot sin kropp ni vet? När man sitter med ryggen rak och drar vikter från sidorna till framför sig. Detta gör jag också i 5 minuter. Sedan så gör jag några liknande övningar med armarna. Sen cykelmaskin i 5 minuter. Och tillslut kör jag 10 situps och 10 armhävningar! Nu är min fråga till er som kan träning om detta funkar och ger resultat till att få magrutor och på hur lång tid ungefär! Nu när jag gymmar varannan dag och tränar handboll också 2 h 2 dagar i veckan! Tacksam för snabba svar då jag ska iväg imorn! 🙂


   
Citera

14 åring med sex-pack.... fan vad fult. du är ett BARN.


   
SvaraCitera

"Abs on a skinny guy are like big tits on a fat chick."


   
SvaraCitera

Asså vafan, du är 14 det är inte ens snyggt med 6-pack då? Ännu mindre snyggt om du är sådär smal... kör styrketräning till 2014/2015 sen kan du försöka dig på 6-pack [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha.. Tyvärr så måste alla i min ålder i dagens samhälle ha magrutor för att bli accepterad! Sorgligt men sant [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

av tjejer då alltså


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frillan99:

Haha.. Tyvärr så måste alla i min ålder i dagens samhälle ha magrutor för att bli accepterad! Sorgligt men sant

nej.


   
SvaraCitera
höna

what dvärgkastarn said!


   
SvaraCitera

om du ska skaffa muskler tror jag du behöver äta betydligt mer än ett rött äpple efter träningen. äter du för lite kommer du bara bryta ner muskler. ätt mycket protein och kolhydrater [smile]


   
SvaraCitera

träningsvärk på magen, bra eller dåligt?


   
SvaraCitera

oliboy:

träningsvärk på magen, bra eller dåligt?

spelar ingen roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frillan99:

sexpack och för övrigt bröstmuskler

frillan99:

30 minuter löpning vilket ger resultat till 5 km, roddar i 15 minuter

frillan99:

Sen cykelmaskin i 5 minuter. Och tillslut kör jag 10 situps och 10 armhävningar

ööh.. aa 10 situps och 10 armhävningar... fortsätter du så har du nog magrutor om ett par år [smile] Keep going Arnold!! [rolleyes]


   
SvaraCitera