Aviseringar
Rensa alla

Måla naglar eller inte?


båda är väl fint. huvudsaken är att man ej har för långa och missfärgade naglar tkr ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

vad fint! har det hänt något särskilt?

det enda som har hänt är en stor sorg för någon jag tycker om, som har hamnat i förödelse, varav någon jag tidigare gillat hyste starkt agg mot mig på grund av förutfattade meningar och missförstånd.botar missöde med välvilja skulle jag kunna säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

vad fint! har det hänt något särskilt?

det som har hänt är en sorg för min vän som har åkt tillbaka till sitt extremt fattiga och farliga område och som inte kan försörja sin familj för att han nyss förlorade jobbet, samtidigt som han skriver på sin master, varav någon jag tidigare gillat hyste starkt agg mot mig på grund av förutfattade meningar och missförstånd gällande om att jag inte visste om denna väns situation.
botar missöde med välvilja skulle jag kunna säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

det som har hänt är en sorg för min vän som har åkt tillbaka till sitt extremt fattiga och farliga område och som inte kan försörja sin familj för att han nyss förlorade jobbet, samtidigt som han skriver på sin master, varav någon jag tidigare gillat hyste starkt agg mot mig på grund av förutfattade meningar och missförstånd gällande om att jag inte visste om denna väns situation.
botar missöde med välvilja skulle jag kunna säga.

oj beklagar! vilket fattigt område handlar det om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

oj beklagar! vilket fattigt område handlar det om?

en kåkstad/favela i brasilien, vet ej vilken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör omålat mera viking!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omålat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

en kåkstad/favela i brasilien, vet ej vilken.

fick den avslag på asyl? eller hur gick det till
hjärtat går sönder när folk som behöver vara här skickas tillbaka. börja skicka tillbaka alla thais tycker jag


   
SvaraCitera
höna

nu när jag har superkorta naglar har jag dom naturliga för de är bit-korta liksom.

i perioder när jag inte biter på naglarna så målar jag dom ibland. däremot är det fulaste jag vet avskavt nagellack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

fick den avslag på asyl? eller hur gick det till
hjärtat går sönder när folk som behöver vara här skickas tillbaka. börja skicka tillbaka alla thais tycker jag

jag håller med till fullo. hans bror blev skjuten och är död. han är också skjuten i axeln.
nej, han studerar här. Ledsen hans familj har ju inga pengar, för mat eller något, även om brasilien har en stor medelklass och är likt västvärlden. han måste försörja dem. tänker ge ett bidrag om jag träffar hans vänner.


   
SvaraCitera
penja

Knegaren:
Jag bryr mig mest om personlighet så för min del spelar det ingen roll.

:pPppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

jag håller med till fullo. hans bror blev skjuten och är död. han är också skjuten i axeln.
nej, han studerar här. Ledsen hans familj har ju inga pengar, för mat eller något, även om brasilien har en stor medelklass och är likt västvärlden. han måste försörja dem. tänker ge ett bidrag om jag träffar hans vänner.

vad snällt av dig! tråkigt att han hur ansvar för hela familjen, vet inte hur situationen ser ut men någon i en hel familj borde väl kunna skaffa lite xtra cash på något sätt


   
SvaraCitera